ru
Feedback
747
Подписчики
Нет данных24 часа
+47 дней
-4430 день
Архив постов
مگه کصخلم چشامو بکشم عکس بگیرم😐😂

فکر میکردم چشماتو میکشی عکس میگیری ولی پشمام چقدر کشیدست چشمات

به خاطر سر و صدای زیاد الان از خونه پرتم میکنن بیرون

گلللللل مرسی فن دایک

دارم با اسپایدرمنم فوتبال میبینم

sticker.webp0.11 KB

مرسی

باباته

اگه میخوای کونی ببینی برو جلو آینه

کونی هستی؟

چمه جدی

پشمام

شت کی ساعت از 12 رد شد

مامان من اتاقم بهم ریخته نیست خودم از درون بهم ریختم.

همینجور ادامه بدم به آلوچه خوردن نیم ساعته میمیرم

photo content

کیر تو همه چی.

اینستامو فالوم کنید مرسی

Aydin_p2k