ar
Feedback
𝓐📲

𝓐📲

الذهاب إلى القناة على Telegram
747
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+47 أيام
-4430 أيام
أرشيف المشاركات
مگه کصخلم چشامو بکشم عکس بگیرم😐😂

فکر میکردم چشماتو میکشی عکس میگیری ولی پشمام چقدر کشیدست چشمات

به خاطر سر و صدای زیاد الان از خونه پرتم میکنن بیرون

گلللللل مرسی فن دایک

دارم با اسپایدرمنم فوتبال میبینم

sticker.webp0.11 KB

مرسی

باباته

اگه میخوای کونی ببینی برو جلو آینه

کونی هستی؟

چمه جدی

پشمام

شت کی ساعت از 12 رد شد

مامان من اتاقم بهم ریخته نیست خودم از درون بهم ریختم.

همینجور ادامه بدم به آلوچه خوردن نیم ساعته میمیرم

photo content

کیر تو همه چی.

اینستامو فالوم کنید مرسی

Aydin_p2k