𝑨 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆
Открыть в Telegram
اینجا گوشه دنج منه:)) دانشجوی ترم ۴ پزشکی صرفا درحال تلاش برای رسیدن به آرزوها و لذت بردن از زندگی ِحال🫡 https://t.me/SendHarfBot?start=de96f038d9da
Больше407
Подписчики
+124 часа
+107 дней
+5130 день
Архив постов
اجبارین و نمره توی بخش عملی داره
وگرنه من واقعا نه بلدم اینارو بکشم نه وقتشو دارم😭
شاید اناتومی کمک کننده باشه ولی تو بافت بی تاثیره برای من که حداقل
اختیاری هارو من نکشیدم مال سروگردن بود
اینکه فردا ملت بلند میشن جامجهانی ببینن من بلند میشم برم امتحان بدم و ممکنه اسنپ پیدانشه جدی رومخه
خانمYam ممبر قدیمی اون همه سوال تو دایرکت پرسیدی جواب دادم نون ونمک هم رو خوردیم بعد لفت دادی😔؟
دلمشکست بلاک کردم😂
کی امتحان سروگردن عملی داره فردا
ولی نشسته داره تخمدان میکشه😭😂؟من🙋♀
خدایی لعنت به نقاشی های بافت شناسی
1-انتریور لترال نازال
2-انتریور سپتال نازال
3-پوستریور لترال نازال سوپریور
4-پوستریور لترال نازال اینفریور
5-انتریور اتموئیدال
دیگه داره رد میده مغزم روی هفتصد و هشتاده نبضم 💃😭😂
جدی شبی که ماسوله بودیم یکی از بهترین شب های زندگیم بود و با اینکه تازه اونجا بودیم بازم دلم تنگ شده برای اونجا😭
https://t.me/aplaceformeee/2615
The first ride پر از احساسات ضد و نقیض میکنه ادمو واقعا🥹😂در عین حال ک داری گریه میکنی یهو ی صحنه خنده دار میاد واقعا جالبه
کاش حداقل میشد گفت ترم سه حالیمه برای علوم پایه😂
ایمونولوژی رو که منکلا حذفیدم از ازمون:)))
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
