ar
Feedback
𝑨 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆

𝑨 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا گوشه دنج منه:)) دانشجوی ترم ۴ پزشکی صرفا درحال تلاش برای رسیدن به آرزوها و لذت بردن از زندگی ِحال🫡 https://t.me/SendHarfBot?start=de96f038d9da

إظهار المزيد
407
المشتركون
+124 ساعات
+107 أيام
+5130 أيام
أرشيف المشاركات
اجبارین و نمره توی بخش عملی داره وگرنه من واقعا نه بلدم اینارو بکشم نه وقتشو دارم😭 شاید اناتومی کمک کننده باشه ولی تو بافت بی تاثیره برای من که حداقل اختیاری هارو من نکشیدم مال سروگردن بود

https://t.me/aplaceformeee/2633 اینا انگاری اجبارین یا برای درک بیشتر ؟

اینکه فردا ملت بلند میشن جام‌جهانی ببینن من بلند میشم برم امتحان بدم و ممکنه اسنپ پیدانشه جدی رومخه🫪

خانمYam ممبر قدیمی اون همه سوال تو دایرکت پرسیدی جواب دادم نون ونمک هم رو خوردیم بعد لفت دادی😔؟ دلم‌شکست بلاک کردم😂

جنین و عفونی ترکیب کشنده:))

بدشانسیان کنکورپارگیان عفونی گریز ضدجنینیون ویراستاریان

کی امتحان سروگردن عملی داره فردا ولی نشسته داره تخمدان میکشه😭😂؟من🙋‍♀ خدایی لعنت به نقاشی های بافت شناسی
کی امتحان سروگردن عملی داره فردا ولی نشسته داره تخمدان میکشه😭😂؟من🙋‍♀
خدایی لعنت به نقاشی های بافت شناسی

من:))))

دکمه روشن کردن مغز برای یادگیری کجاس؟خیلی وقته خاموشه:))

هر روز روز دختره خب😔🍓

الان یه عکس نام گذاری مولاژ دیدم ۲و۱ رو جابجا نوشته دقیقا وای😭😂

1-انتریور لترال نازال 2-انتریور سپتال نازال 3-پوستریور لترال نازال سوپریور 4-پوستریور لترال نازال اینفریور 5-انتریور اتموئیدا
1-انتریور لترال نازال 2-انتریور سپتال نازال 3-پوستریور لترال نازال سوپریور 4-پوستریور لترال نازال اینفریور 5-انتریور اتموئیدال
دیگه داره رد میده مغزم روی هفتصد و هشتاده نبضم 💃😭😂

جدی شبی که ماسوله بودیم یکی از بهترین شب های زندگیم بود و با اینکه تازه اونجا بودیم بازم دلم تنگ شده برای اونجا😭

الان فقط ماسوله تو این هوا حالمو خوب میکنه پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی
الان فقط ماسوله تو این هوا حالمو خوب میکنه پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی | پروکسی 🔥@iRoProxy

جدی یکی از بهترین ها بود👌

https://t.me/aplaceformeee/2615 The first ride پر از احساسات ضد و نقیض میکنه ادمو واقعا🥹😂در عین حال ک داری گریه میکنی یهو ی صحنه خنده دار میاد واقعا جالبه

کاش حداقل میشد گفت ترم سه حالیمه برای علوم پایه😂 ایمونولوژی رو که من‌کلا حذفیدم از ازمون:)))