For the hell of it!
Открыть в Telegram
327
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-430 день
Архив постов
+8
رشت زیبا که متاسفانه برای دیدنش تایم کافی نداشتیم و به شب خوردیم.
همیشه رشت رو دوست داشتم ولی فکر نمیکردم وقتی ببینمش اینهمه عاشقش بشم😭
کلا شهری بود که خیلی به روحیهٔ من میخورد و خلاصه که یه تیکه از قلبمُ جا گذاشتم و برگشتیم🫠
۲۲شهریور/۱۴۰۴
+1
رشت زیبا که متاسفانه برای دیدنش تایم کافی نداشتیم و به شب خوردیم.
همیشه رشت رو دوست داشتم ولی فکر نمیکردم وقتی ببینمش اینهمه عاشقش بشم😭
کلا شهری بود که خیلی به روحیهٔ من میخورد و حس کردم باید میموندم اونجا🫠
۲۲شهریور/۱۴۰۴
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
