For the hell of it!
الذهاب إلى القناة على Telegram
327
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
+8
رشت زیبا که متاسفانه برای دیدنش تایم کافی نداشتیم و به شب خوردیم.
همیشه رشت رو دوست داشتم ولی فکر نمیکردم وقتی ببینمش اینهمه عاشقش بشم😭
کلا شهری بود که خیلی به روحیهٔ من میخورد و خلاصه که یه تیکه از قلبمُ جا گذاشتم و برگشتیم🫠
۲۲شهریور/۱۴۰۴
+1
رشت زیبا که متاسفانه برای دیدنش تایم کافی نداشتیم و به شب خوردیم.
همیشه رشت رو دوست داشتم ولی فکر نمیکردم وقتی ببینمش اینهمه عاشقش بشم😭
کلا شهری بود که خیلی به روحیهٔ من میخورد و حس کردم باید میموندم اونجا🫠
۲۲شهریور/۱۴۰۴
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
