For the hell of it!
Открыть в Telegram
327
Подписчики
Нет данных24 часа
-37 дней
-430 день
Архив постов
بعضی آدما واقعا حیوون و کثیفن
امیدوارم یه بلاییی سرشون بیاد که به گوه خوردن بیوفتن بعدشم یجوری از زمین حذف بشن🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
این روزها انگار ذهنم توی یه مه سنگین گیر کرده، هر فکری که میکنم فقط بیشتر گیجم میکنه.ذهنم پر از سؤال و دودلیه، انگار همهچی معلقه و هیچچیز روشن نیست. نمیدونم مسیر درسته یا نه!
شکها بیصدا دورم میچرخن، مثل موجهایی که نمیذارن روی آب صاف بمونم. نمیدونم مسیر درست چیه، نمیدونم تصمیمی که میخوام بگیرم آرامش میاره یا دوباره همهچی رو به هم میریزه. بلاتکلیفی باهامه، آرامش رو ازم میگیره و باعث میشه هر بار که تلاش میکنم جلو برم، دوباره وسط راه بایستم و به مسیری نگاه کنم که هنوز روشن نیست. همهچی حس میشه بین امید و ترس، بین حرکت و ایستادن، و این وسط فقط من موندم و این سردرگمی که نمیذاره نفسم سبک باشه.
•دوم شهریورِ،هزار و چهار صد و چهار
کنار خودتان بایستید و خودتان را در آغوش بکشید:)
“تکه هایی از یک کل منسجم” فصل چهارم، تفکراتی که صمیمیت را در رابطه کم می کند.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
