For the hell of it!
前往频道在 Telegram
327
订阅者
无数据24 小时
-37 天
-430 天
帖子存档
بعضی آدما واقعا حیوون و کثیفن
امیدوارم یه بلاییی سرشون بیاد که به گوه خوردن بیوفتن بعدشم یجوری از زمین حذف بشن🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
این روزها انگار ذهنم توی یه مه سنگین گیر کرده، هر فکری که میکنم فقط بیشتر گیجم میکنه.ذهنم پر از سؤال و دودلیه، انگار همهچی معلقه و هیچچیز روشن نیست. نمیدونم مسیر درسته یا نه!
شکها بیصدا دورم میچرخن، مثل موجهایی که نمیذارن روی آب صاف بمونم. نمیدونم مسیر درست چیه، نمیدونم تصمیمی که میخوام بگیرم آرامش میاره یا دوباره همهچی رو به هم میریزه. بلاتکلیفی باهامه، آرامش رو ازم میگیره و باعث میشه هر بار که تلاش میکنم جلو برم، دوباره وسط راه بایستم و به مسیری نگاه کنم که هنوز روشن نیست. همهچی حس میشه بین امید و ترس، بین حرکت و ایستادن، و این وسط فقط من موندم و این سردرگمی که نمیذاره نفسم سبک باشه.
•دوم شهریورِ،هزار و چهار صد و چهار
کنار خودتان بایستید و خودتان را در آغوش بکشید:)
“تکه هایی از یک کل منسجم” فصل چهارم، تفکراتی که صمیمیت را در رابطه کم می کند.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
