ru
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

Открыть в Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

Больше
Иран100 638Категория не указана
1 060
Подписчики
-1024 часа
+387 дней
-4430 день
Архив постов
ماکسیمم 8:00_1:00

+1
1 14 - A$AP Rocky - DON T BE DUMB TRIP BABY (320).mp311.26 MB

Cowbell Goth DRAGONMANE.m4a2.18 MB

صبحتون بخیر✍ برم یه صبحونه بخورم بیام پارت بندی میزارم

sticker.webp0.14 KB

محض اطلاع به اقایون جنتلمن ، ۵ تیر روز دختره حواستون باشه وگرنه بعدش سر ب تنتون نمیزارن حالا دیگه خود دانی

fourth of july too quiet to cry.m4a2.16 MB

تعذیه فقط روز تاسوعا که شیره پلاستیکی میاد

تا ساعت ۲ تعذیم بعد توقع ساعت ۵ بلند شدنو دارم

چالش چگونه برینیم در ساعت خواب با من😂

توی تعذیه نشستم فوتبال میبینم

"ولی اگر باید این راه پرشکوه سرنوشت تا به پایان پیموده شود، لازم است که همه ما آن را با یکدیگر درنوردیم. زیرا یک فرمانده هر قدر هم مصمم و مبارز باشد به تنهایی نمی‌تواند کاری بکند و مسئولیت او فقط رهبری صحیح و قاطعانه نیرویی است که در پشت سر وی قرار دارد."
کتاب "به سوی تمدن بزرگ" به قلم اعلیحضرت همایونی محمدرضا شاه پهلوی.
برای hossein.

بچها کسی دکتر ارتوپت درست حسابی توی فامیلشون نمیشناسه؟😀 برای یه مریض خیلی بد حال میخوام خیلی واجبه

متعهد بودن ، با حیا بودن ، شریف بودن رو مد کنید واقعا زیباست! خلاصه تا پخته نشدید گند نزنید به احساسات یه فرد دیگه!

تا پخته نشدید و یاد نگرفتید چطور با یک خانوم محترم چطور محترمانه و با شعورانه و خیلی با ادبانه رفتار کنید نرید توی رابطه... تا بلد نشدی چطور بهش احترام بزاری و چطور مسئولیت پذیر باشی ، چطور موقعی که ناراحته بهش گوش بدی ، به غر غراش گوش بدی، چطور نازشو بکشی ، بیخود میکنی بری توی رابطه!

متعهد بودن ، با حیا بودن ، شریف بودن رو مد کنید واقعا زیباست

نسل حیا و تعهد کجا رفت؟
امروز به یه پسری برخوردم که توی یه مدرسه بودیم بهم گفت ببین این دختره رو مخشو زدم ببین چقدر خشگله گفتم خشگلیش واسه خودت گفت باباش وضعش خوبه گفتم مبارک صاحابش بزاره جلو اینه دوتا بشه . گفتم اینکه اون قبلیه نیست که میگفتی اون چی شد ؟ گفت بابا اون ....ده ای بیش نبود دو تا بعد اونم عوض کردم نمیزاشتن دستشونو بگیری خودشونم میگرفتن .. (من اینجا از خحالت اب شدم و سکوت کردم از جوابش) گفت اون که اینا همش ناز میکنن و دردسرن اینم باباش پولداره که باهاش موندم گفت دیشب رفتیم کافه بعدش بعدش که امدیم بیایم سوار ماشین کردمش رشوندمش تا دم خونشون عجب چیزی بود (من اینجا دیگه واقعا خجالت کشیدم از هم جنس بودم با چنین کثافتی ) گفتم چقدر تند تند دوست دختر عوض میکنی !؟ گفت داداش ادم باید تنوع طلب باشه ... هیچکدوم این دخترا صبر نداشتن بهشون میگفتن من بگیر نیستم اینا فقط دنبال این داستانام تندی سسخل بازی در میاوردن طوری نیس که تو عقب موندی داداش من اون روز تا حالا که همو یدیدم ۳ تا عوض کردم من از جایی که جدیدا دیگه از انسان های حتی کمی بیشعور متنفرم و شخصیت مردانه خودمو در سطحی نمیبینم که حتی جواب کلامشون رو بدم سکوت کردم و جواب ندادم دلم میخواست بهش بگم پسر جون تو که هنوز شاشت کف نکرده کوه میخوری میری میرینی توی بخت و اخساسات دختر مردم . خواستم بگم کسیو انتخاب میکنید اول از پخته شدنش ، مرد شدنش ، حجب و حیا و غیرت و شرفش مطلع بشید از اینکه خانواده داره مطلع بشید مطلع بشید گردن گیریش خوبه و مسئولیت پذیره اگه خانوادتون گفت فلان چه یک سال چه ده سال پات صبر کنه و واقعا مرد و مردونه پات وایسه چون نسل مردای با حجب و حیا در حال تموم شدنه! دلم میخواست بهش بگم من به خاطر عشق به یک نفر ۵ ساله تقریبا نیمکت ذخیرش بودم و اینقدر صبور بودم و حجب و حیا داشتم مردونه پاش وایسادم تا خودش بفهمه درست چیه . توی مهم ترین سال های احساساتی زندگیم سر به زیر رفتم اومدم دست یه جنس مخالف نگرفتم با یه دختر لاس نزدم . متعهد بودم به نبود کسی که ۴،۵ سال پیش ازش خوشم اومد و دلش حای دیگه گیر بود تا بالاخره یه روزی منو ببینه . یا اون یا هیچکس
کجا رفت مرد و مردونگی؟ اینه فرق یک پسر و یک مرد