ru
Feedback
Secret

Secret

Открыть в Telegram

Le contraire de l’amour n’est pas la haine, c’est l’indifférence.

Больше
Иран157 157Категория не указана
141
Подписчики
+924 часа
+77 дней
+830 день
Архив постов
هه هه گفتیم بده بدترش کردن😊😊😊 چه آموزش و پرورش گلی دهن اونی که گفت رهبر رو وسط امتحانات ما دفن کنن بابا دیگه ۴ ماه گذشت میزاشتی بعد کنکور خب آب از سرش گذشته به خدا

از برکات کنکور
از برکات کنکور

گایز حدس بزنید چی شده؟ بلاخره موفق شدم بعد از میلیون ها بار ریدن به شخص مورد نظر به انواع شکل ها بلاخره لفت داد😂💃🏻💃🏻💃🏻 بلاخره بهش برخورد

یه سری خاطرات هستن که خیلی قشنگن ولی بخاطر اینکه ادم اشتباهی توشونه باعث میشن دچار اسهال بشی هیچ وقت خودم رو بابت خراب کردن اون لحظات قشنگ با حضور اون موجود دوست نداشتنی نمیبخشم

در راستای همین چند هفته پیش رفتم اب بخورم و خب وسط تایم مطالعه بودم برگشتم یادم نبود این تایم مطالعه الان تموم شده یا باید ادامه‌اش بدم بعد با بعضی از دوستان که در ارتباطم فکر میکنم جوابشون رو دادم چند روز بعد ان میشم میبینم عه نه هنوز ندادم و این اخرش نیست این هفته سه بار خودکار جدید برداشتم باهاش نوشتم موقع برگردونن تو جامدادی دیدم عه قبلا داشتم چند روز پیش هم رسما دوبار پشت سرهم روتین پوستی اجرا کردم اونم با فاصله سی چهل دقیقه اینا نشانه آلزایمر نیست یه چی بدتر از الزایمره

جدی اینو باهاتون به اشتراک نزاشته بودم چند ماهی هست که دیگه نمیدونم چه خبره به قول شجاعی کم‌تر از جوراب شدم وضعیت اینقدر خرابه که دیگه کارایی که میکنم رو مینویسم که یادم نره انجامشون دادم ملت نکرده هاشون رو لیست میکنن من کرده هام😭😂

جدی یاینو باهاتون به اشتراک نزاشته بودم چند ماهی هست که دیگه نمیدونم چه خبره به قول شجاعی کم‌تر از جوراب شدم وضعیت اینقدر خرابه که دیگه کارایی که میکنم رو مینویسم که یادم نره انجامشون دادم ملت نکرده هاشون رو لیست میکنن من کرده هام😭😂

همین الان یه دلیل به سری دلایلم برای نفرت از تبریز اضافه شد😭😭 لعنتی من دانشگاه این شهرو دوست دارم اینقدر منو از هواش زده نکنید

دلیل ميليونوم برای اثبات کثیف و مخرب بودن ج.ا هیچ خیری از این حکومت به مردم ایران نرسید هیچی

احمقانه اس ولی الان اخر شب خشم و نفرت هم بهشون اضافه شده آموزش پرورشی که از کنکور یه تله مرگ ساخت از تیزهوشان هم یه هلوکاست واقعی برای بچه ها و خانواده هاشون ساخت تمام این ۶ سال هربار که از تیزهوشان و موفقیت های سمپاد و سمپادی حرف زون به خودم افتخار کردم که جزوی از این سیستم بودم و الان میفهمم اونایی که شانسی برای بودن تو این دسته نداشتن چی کشیدن اینکه از ۱۲ سالگی بهت بگن تو کنکور شانسی نداره چون سمپاد رتبه های زیر هزار رو درو میکنه خیلی مزخرفه خیلی

امروز ازمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم برگزار شد... روز ناجالبی بود، حس بدردنخوردن و عذاب وجدان شدید غم و غصه هم که پای ثابت احساسات این روزاست برای همه اونایی که امتحان دادن ارزوی موفقیت میکنم

جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟ ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرس
جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟ ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرسودگی روانی ، اختلال سازگاری، بی خوابی، سوءمصرف دارو و انواع مواد، ناامنی اجتماعی و سوگ پیچیده اس بین همه اینا PTSD بعد جنگ جوکه اونم وقتی ۱۸ و ۱۹ دی موجوده

جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟ ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرس
جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟ ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرسودگی روانی ، اختلال سازگاری، بی خوابی، سوءمصرف دارو و انواع مواد، ناامنی اجتماعی و سوگ پیچیده اس بین همه اینا PTSD بعد جنگ جوکه اونم وقتی استرس پس از سانحه ۱۸ و ۱۹ دی موجوده

وضعیت هر ایرانی:

من از هاید کردن خسته شدم ولی هایب از شیاف کردنش خسته نشد
+4
من از هاید کردن خسته شدم ولی هایب از شیاف کردنش خسته نشد

میگن میخوان رهبر شهید عزیز دل رو دفن کنن(یکم اشک مصنوعی) و ظاهرا تاریخش با امتحانات ما یکیه😊😊 به ولله اگه بندازنش جلو میرم رهبر جدید رو آتیش میزنم بزنم به تخته قابل اشتعال هم هست نیازی به نفت و بنزین نداره

ایران هر روز قشنگیه تر از دیروز

واسه سلامت هم یک و نیم روزه اخه 😭😭 برنانه ریز میدونیست متحوای کتاب چیه؟ به خدا اگه بدونه تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که دانش آموزان نسل اندر نسلش رو کردن پولشو ندادن وگرنه این حجم از مشکل و درگیری با دانش آموز واقعا غیر طبیعیه😭😭😭

منطق برنامه ریز نهایی رو .... عفت کلام رو حفظ میکنم و نفس عمیق میکشم د اخه خدایا صبر طرف واسه ادبیات کلا یه روز و نیم وقت داده...واسه فارسییی با شیاف هم تموم نمیشه 😭😭😭 سه درس اختصاصی روپشت سرهم چپونده اخر برنامه یکی نیست بهش بگه اخه روانییی کدوم دانش آموزی اموال پدرت رو بالا کشیده

باید از اکوی عزیزم هستی و زیزی و تک ملکه کنجدستان و آیدا هم تشکر کنم💖