Secret
الذهاب إلى القناة على Telegram
Le contraire de l’amour n’est pas la haine, c’est l’indifférence.
إظهار المزيدإيران157 157الفئة غير محددة
141
المشتركون
+924 ساعات
+77 أيام
+830 أيام
أرشيف المشاركات
141
هه هه
گفتیم بده بدترش کردن😊😊😊
چه آموزش و پرورش گلی
دهن اونی که گفت رهبر رو وسط امتحانات ما دفن کنن
بابا دیگه ۴ ماه گذشت میزاشتی بعد کنکور خب
آب از سرش گذشته به خدا
141
گایز حدس بزنید چی شده؟ بلاخره موفق شدم
بعد از میلیون ها بار ریدن به شخص مورد نظر به انواع شکل ها بلاخره لفت داد😂💃🏻💃🏻💃🏻
بلاخره بهش برخورد
141
یه سری خاطرات هستن که خیلی قشنگن ولی بخاطر اینکه ادم اشتباهی توشونه باعث میشن دچار اسهال بشی
هیچ وقت خودم رو بابت خراب کردن اون لحظات قشنگ با حضور اون موجود دوست نداشتنی نمیبخشم
141
در راستای همین چند هفته پیش رفتم اب بخورم و خب وسط تایم مطالعه بودم
برگشتم یادم نبود این تایم مطالعه الان تموم شده یا باید ادامهاش بدم
بعد با بعضی از دوستان که در ارتباطم فکر میکنم جوابشون رو دادم چند روز بعد ان میشم میبینم عه نه هنوز ندادم
و این اخرش نیست این هفته سه بار خودکار جدید برداشتم باهاش نوشتم موقع برگردونن تو جامدادی دیدم عه قبلا داشتم
چند روز پیش هم رسما دوبار پشت سرهم روتین پوستی اجرا کردم اونم با فاصله سی چهل دقیقه
اینا نشانه آلزایمر نیست یه چی بدتر از الزایمره
141
جدی اینو باهاتون به اشتراک نزاشته بودم
چند ماهی هست که دیگه نمیدونم چه خبره
به قول شجاعی کمتر از جوراب شدم
وضعیت اینقدر خرابه که دیگه کارایی که میکنم رو مینویسم که یادم نره انجامشون دادم
ملت نکرده هاشون رو لیست میکنن من کرده هام😭😂
141
جدی یاینو باهاتون به اشتراک نزاشته بودم
چند ماهی هست که دیگه نمیدونم چه خبره
به قول شجاعی کمتر از جوراب شدم
وضعیت اینقدر خرابه که دیگه کارایی که میکنم رو مینویسم که یادم نره انجامشون دادم
ملت نکرده هاشون رو لیست میکنن من کرده هام😭😂
141
همین الان یه دلیل به سری دلایلم برای نفرت از تبریز اضافه شد😭😭
لعنتی من دانشگاه این شهرو دوست دارم اینقدر منو از هواش زده نکنید
141
دلیل ميليونوم برای اثبات کثیف و مخرب بودن ج.ا
هیچ خیری از این حکومت به مردم ایران نرسید هیچی
141
احمقانه اس ولی الان اخر شب خشم و نفرت هم بهشون اضافه شده
آموزش پرورشی که از کنکور یه تله مرگ ساخت از تیزهوشان هم یه هلوکاست واقعی برای بچه ها و خانواده هاشون ساخت
تمام این ۶ سال هربار که از تیزهوشان و موفقیت های سمپاد و سمپادی حرف زون به خودم افتخار کردم که جزوی از این سیستم بودم
و الان میفهمم اونایی که شانسی برای بودن تو این دسته نداشتن چی کشیدن اینکه از ۱۲ سالگی بهت بگن تو کنکور شانسی نداره چون سمپاد رتبه های زیر هزار رو درو میکنه خیلی مزخرفه خیلی
141
امروز ازمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم برگزار شد...
روز ناجالبی بود، حس بدردنخوردن و عذاب وجدان شدید غم و غصه هم که پای ثابت احساسات این روزاست
برای همه اونایی که امتحان دادن ارزوی موفقیت میکنم
141
جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟
ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرسودگی روانی ، اختلال سازگاری، بی خوابی، سوءمصرف دارو و انواع مواد، ناامنی اجتماعی و سوگ پیچیده اس
بین همه اینا PTSD بعد جنگ جوکه اونم وقتی ۱۸ و ۱۹ دی موجوده
141
جان؟ ببخشید چی؟ روان؟ مگه روانی مونده که بخواید سنجشش کنید تازه؟
ایرانی دچار افسردگی شدید، اضطراب فراگیر، اضطراب اجتماعی، فرسودگی روانی ، اختلال سازگاری، بی خوابی، سوءمصرف دارو و انواع مواد، ناامنی اجتماعی و سوگ پیچیده اس
بین همه اینا PTSD بعد جنگ جوکه اونم وقتی استرس پس از سانحه ۱۸ و ۱۹ دی موجوده
141
میگن میخوان رهبر شهید عزیز دل رو دفن کنن(یکم اشک مصنوعی)
و ظاهرا تاریخش با امتحانات ما یکیه😊😊
به ولله اگه بندازنش جلو میرم رهبر جدید رو آتیش میزنم
بزنم به تخته قابل اشتعال هم هست نیازی به نفت و بنزین نداره
141
واسه سلامت هم یک و نیم روزه اخه 😭😭
برنانه ریز میدونیست متحوای کتاب چیه؟ به خدا اگه بدونه
تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که دانش آموزان نسل اندر نسلش رو کردن پولشو ندادن وگرنه این حجم از مشکل و درگیری با دانش آموز واقعا غیر طبیعیه😭😭😭
141
منطق برنامه ریز نهایی رو .... عفت کلام رو حفظ میکنم و نفس عمیق میکشم
د اخه خدایا صبر
طرف واسه ادبیات کلا یه روز و نیم وقت داده...واسه فارسییی با شیاف هم تموم نمیشه 😭😭😭
سه درس اختصاصی روپشت سرهم چپونده اخر برنامه یکی نیست بهش بگه اخه روانییی کدوم دانش آموزی اموال پدرت رو بالا کشیده
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
