476
Подписчики
+824 часа
+257 дней
+8730 день
Архив постов
476
یکی تو بات گفته "صداها غلط کردن"
آغااا نگید اینطوری اون صداها دوست خیالیامند...من به عشق اونا زندم_
476
خلاصه کلام اگه بعنوان یه ارتیست هنوز ای آیو تشخیص نمیدی بی سوادی...جدیم حالا نمیگم خودم حالیم...نه منم یه هنرجو معمولیم ...ولی بموسی ۱۰ ثانیه تایم میزارم ...
476
اینجا دیگه بحث دراما یا ای آی ارتیسته نیست...بحث سودا رسانه ای... جدی ۱۰ ثانیه وقت بزارید _
476
بنظر من تو سال ۲۰۲۶ فرق آرت و ای آیو هنوز تشخیص ندی اونم ادعا آرتیست بودنت بشه... یخورده عجیبه مگه نه؟
476
تاحالا جدی شده وقتی یه تصویرو میبینید از خودتون بپرسید این چطوری تولید شده؟ آیا آرت یا ای آی یا عکاسیه؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
