"sorry" 🧃
الذهاب إلى القناة على Telegram
I deceive myself with art to live... ✉️ : @Forbidden_place2_bot
إظهار المزيد476
المشتركون
+824 ساعات
+257 أيام
+8730 أيام
أرشيف المشاركات
476
یکی تو بات گفته "صداها غلط کردن"
آغااا نگید اینطوری اون صداها دوست خیالیامند...من به عشق اونا زندم_
476
خلاصه کلام اگه بعنوان یه ارتیست هنوز ای آیو تشخیص نمیدی بی سوادی...جدیم حالا نمیگم خودم حالیم...نه منم یه هنرجو معمولیم ...ولی بموسی ۱۰ ثانیه تایم میزارم ...
476
اینجا دیگه بحث دراما یا ای آی ارتیسته نیست...بحث سودا رسانه ای... جدی ۱۰ ثانیه وقت بزارید _
476
بنظر من تو سال ۲۰۲۶ فرق آرت و ای آیو هنوز تشخیص ندی اونم ادعا آرتیست بودنت بشه... یخورده عجیبه مگه نه؟
476
تاحالا جدی شده وقتی یه تصویرو میبینید از خودتون بپرسید این چطوری تولید شده؟ آیا آرت یا ای آی یا عکاسیه؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
