ru
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

Открыть в Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

Больше
949
Подписчики
-324 часа
-277 дней
-16530 день
Архив постов
Repost from Without Borders
متاسفانه برای اونی که باید درشو میزاشتم صدمو گذاشتم

Голосовое сообщение00:16

Голосовое сообщение00:26

Shervin-Hajipour-Bade-Ma-128.mp33.16 MB

فراموشی را بر کینه ترجیح می‌دهم، هرکسی لایق به یاد ماندن نیست.

بزرگترین افسوسِ آدمی این است که؛ می‌خواٰهد اما نمی‌تواند و به یاد می‌آورد روزی را که می‌توانست امّا نخواست..

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد، ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم.

در غیاب کسی که دوستش داری یتیم میمانی حتی اگر تمام دنیا تورا در آغوش بگیرند

photo content
+1

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت.

Голосовое сообщение00:41

تنِ آدم به تن کسی که دوسش داره نخوره مریض میشه، بی‌جون میشه. بیا و با بغلت جون بده به تن و روحم.

امیدوارم از اون جنگ درونیت که هیچکس جز خودت ازش خبر نداره، جون سالم و روح سالم به در ببری

از ته دل می‌خواستم و آرزو می‌کردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم. بوف کور - صادق هدایت

4_5870861676747693929 (1).m4a1.40 MB

تو بدترین بی احترامی بودی که من به‌خودم کردم.

7425517916.mp38.47 MB

اصلا انگار ژنمه، هرجی ادم تاکسیک جذبم بشن.

گاهی تنها راه نجات، بی‌احساس شدن است.