ar
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

الذهاب إلى القناة على Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

إظهار المزيد
949
المشتركون
-324 ساعات
-277 أيام
-16530 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from Without Borders
متاسفانه برای اونی که باید درشو میزاشتم صدمو گذاشتم

رسالة صوتية00:16

رسالة صوتية00:26

Shervin-Hajipour-Bade-Ma-128.mp33.16 MB

فراموشی را بر کینه ترجیح می‌دهم، هرکسی لایق به یاد ماندن نیست.

بزرگترین افسوسِ آدمی این است که؛ می‌خواٰهد اما نمی‌تواند و به یاد می‌آورد روزی را که می‌توانست امّا نخواست..

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد، ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم.

در غیاب کسی که دوستش داری یتیم میمانی حتی اگر تمام دنیا تورا در آغوش بگیرند

photo content
+1

دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت.

رسالة صوتية00:41

تنِ آدم به تن کسی که دوسش داره نخوره مریض میشه، بی‌جون میشه. بیا و با بغلت جون بده به تن و روحم.

امیدوارم از اون جنگ درونیت که هیچکس جز خودت ازش خبر نداره، جون سالم و روح سالم به در ببری

از ته دل می‌خواستم و آرزو می‌کردم که خودم را تسلیم خواب فراموشی کنم. بوف کور - صادق هدایت

4_5870861676747693929 (1).m4a1.40 MB

تو بدترین بی احترامی بودی که من به‌خودم کردم.

7425517916.mp38.47 MB

اصلا انگار ژنمه، هرجی ادم تاکسیک جذبم بشن.

گاهی تنها راه نجات، بی‌احساس شدن است.