2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !
☑️ @aaadmincontactbot පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්... 2024 උසස් පෙළ අපි 🤝
Больше📈 Аналитический обзор Telegram-канала 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !
Канал 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව ! (@postponeal24) является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 29 884 подписчиков, занимая место в категории Другое.
📊 Показатели аудитории и динамика
С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 29 884 подписчиков.
Согласно последним данным от невідомо, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 0, а за последние 24 часа — 0, при этом общий охват остаётся высоким.
- Статус верификации: Не верифицирован
- Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 0%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает N/A% реакций от общего числа подписчиков.
- Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 0 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 0 просмотров.
- Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.
📝 Описание и контентная политика
Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
“☑️ @aaadmincontactbot
පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්...
2024 උසස් පෙළ අපි 🤝”
Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 07 мая, 2025) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Другое.
Загрузка данных...
| 2 | Head Office Palawaththa
0112785612
Commissioner of Examinations
714433461
Vishaka Madam (PM Secretary)
0779229222
Shammi Madam(PM Secretary)
+9474294 1485
Harini Madam (Prime Minister)
+94777880737
Dr.Nalinda (President secretary)
+94718100605
Wasantha Samarasinghe
0773029004
වත්මන් අපේ ආණ්ඩුවෙ මාමලා නැන්දලා ටිකට ඔක්කොම call ගමු 1000ක් විතර එක දිගට.එයාලා සතුටින් ඉන්න වෙලාවේ අපේ ඉල්ලීම් සලකා බලා සාධාරණක් කරන්න කියමු...😌 | 0 |
| 3 | mokk sambandawda me adahs huwaru wenne kiynn puliwnd poddk🙂 | 0 |
| 4 | Yai kiyala sure ne da | 0 |
| 5 | Нет текста... | 0 |
| 6 | Ow matath hitenawa | 0 |
| 7 | ඔව්ව්ව්ව් | 0 |
| 8 | Contact number | 0 |
| 9 | හරි දාන්නම්❤️ | 0 |
| 10 | Owww | 0 |
| 11 | Ooom poole | 0 |
| 12 | Members ල ඇයි අඩු වීගෙන යන්නෙ | 0 |
| 13 | ane bn 1st shy ewun 50k set wemuko kohoma hri me wadeta | 0 |
| 14 | naduwa dinanna puluwan weida admin? | 0 |
| 15 | 3rd shy කරන උන් මේ සැරේ අතාරිනෝද කියහල්ලකෝ. වැඩ ටික කරගන්න බැරි උනොත් | 0 |
| 16 | ඔයාල ගත්ත calls වල ss එවන්න අපිට 😇 | 0 |
| 17 | For Friends & All Haters ❤️ | 0 |
| 18 | අපි ඡන්දෙ දුන්නෙත් මුන්ට.... මමත් 3rd එක කරන්නෙ මේකෙ මෙච්චර වැලලෙන්න හැදුවට... මම මේ ගෲප් එකේ දැක්ක දෙයක් නෙමේ.... ඒ උනාට අනිත් ක්ලාස් ගෲප් වල දැක්ක දෙයක්... 2024 1st එක ලියන්න ඉන්න පොඩි උන් අනිත් උන්ට උදව් කරගත්තෙ සෑහෙන අඩුවෙන්..... කලින් ශයි වල එහෙම උන්නෑ....ඇත්තටම කිව්වොත් උන් සෑහෙන්න එකිනෙකාට උදව් කරගත්තා...මම කියන්නෑ හැමෝම එහෙමයි කියලා.... ඒ උනාට ඔයාලගෙ උනන්දුව මීටවඩා තියෙන්න ඕනි.... තමන්ගැනම විතරක් නොහිත, අනිත් අයටත් උදව් කරා නං මේක කරගන්න බැරි නෑ තාමත් | 0 |
| 19 | al kal ynne na boruwata balaporottu thuyaganna epa sathi 2k thiyala al kal danne na eka therum ganna barida | 0 |
| 20 | EE KIYANNE PORATA PRASHNE AHANNA BA KIUWADA | 0 |
