ru
Feedback
Immortal Box

Immortal Box

Открыть в Telegram

ستاد حفظ و نشر آثار(؟) مورتال من چیز‌های مختلف که درست می‌کنم و معمولا عکس‌هایی که می‌گیرم رو اینجا می‌ذارم، بعضیاشون هم صرفا روزمره‌ان مدیر روابط عمومی: @The_MortalMan

Больше
476
Подписчики
+224 часа
+57 дней
+1030 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+22
в 1 каналах
май '260
в 0 каналах
Get PRO
апрель '260
в 0 каналах
Get PRO
март '260
в 0 каналах
Get PRO
февраль '260
в 0 каналах
Get PRO
январь '26
+2
в 2 каналах
Get PRO
декабрь '25
+25
в 10 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+15
в 5 каналах
Get PRO
октябрь '25
+32
в 14 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+61
в 12 каналах
Get PRO
август '25
+57
в 19 каналах
Get PRO
июль '25
+65
в 10 каналах
Get PRO
июнь '25
+39
в 9 каналах
Get PRO
май '25
+92
в 20 каналах
Get PRO
апрель '25
+77
в 11 каналах
Get PRO
март '25
+49
в 3 каналах
Get PRO
февраль '25
+48
в 4 каналах
Get PRO
январь '25
+28
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '24
+46
в 4 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+38
в 3 каналах
Get PRO
октябрь '240
в 5 каналах
Get PRO
сентябрь '240
в 3 каналах
Get PRO
август '24
+59
в 0 каналах
Get PRO
июль '240
в 1 каналах
Get PRO
июнь '24
+36
в 1 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
22 июня+2
21 июня+2
20 июня0
19 июня0
18 июня+1
17 июня+3
16 июня0
15 июня0
14 июня+1
13 июня0
12 июня+3
11 июня+1
10 июня0
09 июня+2
08 июня0
07 июня+1
06 июня0
05 июня0
04 июня0
03 июня+1
02 июня+2
01 июня+3
Посты канала
جالب
جالب

2
Нет текста...
115
3
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)
131
4
این رفته بود روی مخم که قبل اینکه غذای دلمه اختراع بشه، اسم فلفل دلمه‌ایی🫑 چی بوده؟؟! و خب مثل اینکه کلمه «دلمه» از dolmak در زبان ترکی میاد که به معنی «پر شدن» هست. و خود غذا هم ترکی هست، که با برگ مو یا بادمجون و گوجه شکم پر درست می‌شه... و مثل اینکه در ادامه Capsicum آمریکایی، از طریق پرتغالی‌ها و اسپانیایی‌ها به خاورمیانه می‌رسه... و مردم ازش استفاده می‌کنن به عنوان یک آلترناتیو برای ظرف دلمه... و این شکلی می‌شه ما فلفل دلمه‌ایی داریم.🫑✨
159
5
MOWhehhehehe
MOWhehhehehe
158
6
Jesus saved my night.🙏✝
Jesus saved my night.🙏✝
154
7
اگه ایگنورم کنید با چشمای خیس می‌خوابم...
161
8
http://t.me/RedChtBot?start=75915277 اینجا👇یا اونجا👆 فیلم پیشنهاد بدین ببینم✨
167
9
Нет текста...
187
10
اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...
اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...
207
11
اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم
اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم
194
12
ملانیا پشت مبل‌هاتون رو چک کن، دعا انداختن تو خونتون😭
212
13
1|11_Could've_Been_Different_feat_Blu_Shamir_McKinley_Dixon_Shamir.mp3
204
14
تازه کارم انتظارات بالا نداشته باشید
228
15
Hehe :3
Hehe :3
261
16
واقعا کله‌ی ادم‌ از کارای اینا خراب می‌شه. من چندتا ارتیست میشناسم که با دیجیکالا برای پروموشن‌ها همکاری می‌کنن. بعد دقیقا اونجا که میخوان به قول اقای رئیسی پروپگانی کنن که اره ما هنر رو داریم رواج می‌دیم، اولا که محصول بازیافتی کم کیفیت می‌فروشن، دوما که محصولشون رو توی پکیجینگ بد می‌فروشن و سوما این‌که حتی اون‌قدر این محصول رو دوست ندارن که برای ساخت پروموشن، بودجه یا زمانی رو درنظر بگیرن که لایقشه:))))) فقط میخوان مثل باباها بیان تو مهمونی بگن «محمدجواد ما حافظ جزء سی قرآنه» You’re not trying enough and it shows نمی‌خواد برای دوشیدن پتانسیل مالی یه فرنچایز، سر ملت منت بذاری
221
17
Btw من با بدل مسی عکس دارم خیلی خوشحال بودم اون روز=)))
249
18
پولتون رو نگه دارین برین کنسرت‌های کوچیک، خیلی بهتره
281
19
پشت این کنسرت فیدیبو هست، پشت فیدیبو کیه؟ باریکلا دیجیکالا درواقع کل برگزاری میرسه به عملا یکی از پولدارترین شرکت‌های ایران وقتی وارد سالن شدیم، یسری پروموشن شروع شد و یکیش(ببینید چندتا بود...😭) برای فیدیبو بود که می‌گفت ما قبلا کتاب می‌فروختیم ولی دیدم قصه‌ها تبدیل می‌شن به موسیقی و فیلم، بخاطر همینم فیدیبوآرت رو ساختیم... و داشت از خودشون تقدیر می‌کرد که دارن پول خرج راه هنر و ترویج هنر دارن می‌کنن، پلات توییست چیه؟ کل تیزر با ai ساخته شده بود=))) حتی تیم تولید محتواشون قالب عبارت ( این یک Aنیست، این یک B است.) رو تغییر بدن... «ساز فقط یک وسیله نیست، همدم است.» ولم کن اقا=)) و این من رو ناراحت میکنه چون پروداکشن ضعیف باعث شده که سایه بیفته روی هنر و مهارت نوازنده‌هاشون... به قول دوست عزیزم هایمد، کل ایونت مثل عکس انداختن با بدل مسی هست.
285
20
احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم،
احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم، و از این‌ها می‌گذرم که صدای سالن و فیلمی که پشت گذاشته بودن انقدر بد کیفیت و انقدر بلند بود که صدای سازها گم می‌شدن :( و من تو 20 دقیقه اول سردرد شدم. همچنین که وسطش سیستم صوتیش نویز گرفت کنسرت متوقف شد برای 10 دقیقه... حالا چیز اصلی که خیلی برام مهمه بگم اینه:
252