ar
Feedback
Immortal Box

Immortal Box

الذهاب إلى القناة على Telegram

ستاد حفظ و نشر آثار(؟) مورتال من چیز‌های مختلف که درست می‌کنم و معمولا عکس‌هایی که می‌گیرم رو اینجا می‌ذارم، بعضیاشون هم صرفا روزمره‌ان مدیر روابط عمومی: @The_MortalMan

إظهار المزيد
476
المشتركون
+224 ساعات
+57 أيام
+1030 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+22
في 1 قنوات
مايو '260
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '260
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '260
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '260
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+2
في 2 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+25
في 10 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+15
في 5 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+32
في 14 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+61
في 12 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+57
في 19 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+65
في 10 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+39
في 9 قنوات
Get PRO
مايو '25
+92
في 20 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+77
في 11 قنوات
Get PRO
مارس '25
+49
في 3 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+48
في 4 قنوات
Get PRO
يناير '25
+28
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+46
في 4 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+38
في 3 قنوات
Get PRO
أكتوبر '240
في 5 قنوات
Get PRO
سبتمبر '240
في 3 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+59
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '240
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+36
في 1 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
22 يونيو+2
21 يونيو+2
20 يونيو0
19 يونيو0
18 يونيو+1
17 يونيو+3
16 يونيو0
15 يونيو0
14 يونيو+1
13 يونيو0
12 يونيو+3
11 يونيو+1
10 يونيو0
09 يونيو+2
08 يونيو0
07 يونيو+1
06 يونيو0
05 يونيو0
04 يونيو0
03 يونيو+1
02 يونيو+2
01 يونيو+3
منشورات القناة
جالب
جالب

2
لا يوجد نص...
115
3
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)
گربه سوپر من تاحالا دیدین؟؟😔 (هنوز کامل نشده)
131
4
این رفته بود روی مخم که قبل اینکه غذای دلمه اختراع بشه، اسم فلفل دلمه‌ایی🫑 چی بوده؟؟! و خب مثل اینکه کلمه «دلمه» از dolmak در زبان ترکی میاد که به معنی «پر شدن» هست. و خود غذا هم ترکی هست، که با برگ مو یا بادمجون و گوجه شکم پر درست می‌شه... و مثل اینکه در ادامه Capsicum آمریکایی، از طریق پرتغالی‌ها و اسپانیایی‌ها به خاورمیانه می‌رسه... و مردم ازش استفاده می‌کنن به عنوان یک آلترناتیو برای ظرف دلمه... و این شکلی می‌شه ما فلفل دلمه‌ایی داریم.🫑✨
159
5
MOWhehhehehe
MOWhehhehehe
158
6
Jesus saved my night.🙏✝
Jesus saved my night.🙏✝
154
7
اگه ایگنورم کنید با چشمای خیس می‌خوابم...
161
8
http://t.me/RedChtBot?start=75915277 اینجا👇یا اونجا👆 فیلم پیشنهاد بدین ببینم✨
167
9
لا يوجد نص...
187
10
اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...
اخرین تصویری که از من میبینید وقتی دوباره انسان شدم و...
207
11
اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم
اولین تصویری که شما می‌بینید وقتی من تبدیل به مورق شدم و بهتون زنگ زدم
194
12
ملانیا پشت مبل‌هاتون رو چک کن، دعا انداختن تو خونتون😭
212
13
1|11_Could've_Been_Different_feat_Blu_Shamir_McKinley_Dixon_Shamir.mp3
204
14
تازه کارم انتظارات بالا نداشته باشید
228
15
Hehe :3
Hehe :3
261
16
واقعا کله‌ی ادم‌ از کارای اینا خراب می‌شه. من چندتا ارتیست میشناسم که با دیجیکالا برای پروموشن‌ها همکاری می‌کنن. بعد دقیقا اونجا که میخوان به قول اقای رئیسی پروپگانی کنن که اره ما هنر رو داریم رواج می‌دیم، اولا که محصول بازیافتی کم کیفیت می‌فروشن، دوما که محصولشون رو توی پکیجینگ بد می‌فروشن و سوما این‌که حتی اون‌قدر این محصول رو دوست ندارن که برای ساخت پروموشن، بودجه یا زمانی رو درنظر بگیرن که لایقشه:))))) فقط میخوان مثل باباها بیان تو مهمونی بگن «محمدجواد ما حافظ جزء سی قرآنه» You’re not trying enough and it shows نمی‌خواد برای دوشیدن پتانسیل مالی یه فرنچایز، سر ملت منت بذاری
221
17
Btw من با بدل مسی عکس دارم خیلی خوشحال بودم اون روز=)))
249
18
پولتون رو نگه دارین برین کنسرت‌های کوچیک، خیلی بهتره
281
19
پشت این کنسرت فیدیبو هست، پشت فیدیبو کیه؟ باریکلا دیجیکالا درواقع کل برگزاری میرسه به عملا یکی از پولدارترین شرکت‌های ایران وقتی وارد سالن شدیم، یسری پروموشن شروع شد و یکیش(ببینید چندتا بود...😭) برای فیدیبو بود که می‌گفت ما قبلا کتاب می‌فروختیم ولی دیدم قصه‌ها تبدیل می‌شن به موسیقی و فیلم، بخاطر همینم فیدیبوآرت رو ساختیم... و داشت از خودشون تقدیر می‌کرد که دارن پول خرج راه هنر و ترویج هنر دارن می‌کنن، پلات توییست چیه؟ کل تیزر با ai ساخته شده بود=))) حتی تیم تولید محتواشون قالب عبارت ( این یک Aنیست، این یک B است.) رو تغییر بدن... «ساز فقط یک وسیله نیست، همدم است.» ولم کن اقا=)) و این من رو ناراحت میکنه چون پروداکشن ضعیف باعث شده که سایه بیفته روی هنر و مهارت نوازنده‌هاشون... به قول دوست عزیزم هایمد، کل ایونت مثل عکس انداختن با بدل مسی هست.
285
20
احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم،
احتمالا توی اینستا دیدین که فیدیبو میاد کنسرت فیلم فرنچایز‌های معروف رو برگزار می‌کنه... من به دعوت دوستان این کنسرت رو رفتم، و از این‌ها می‌گذرم که صدای سالن و فیلمی که پشت گذاشته بودن انقدر بد کیفیت و انقدر بلند بود که صدای سازها گم می‌شدن :( و من تو 20 دقیقه اول سردرد شدم. همچنین که وسطش سیستم صوتیش نویز گرفت کنسرت متوقف شد برای 10 دقیقه... حالا چیز اصلی که خیلی برام مهمه بگم اینه:
252