2 958
Подписчики
+124 часа
+67 дней
+3630 день
Архив постов
2 958
https://nederlandwatisergaande.nl/video/politie-gebruikt-onterecht-apv-den-haag-16-5-2026/
https://nederlandwatisergaande.nl/video/politie-organen-wereldwijd-zijn-gekoppeld-aan-het-world-economic-forum/
https://nederlandwatisergaande.nl/video/anneke-van-dijk-weet-dat-haar-wef-jv-ministerie-volgens-organogram-onder-het-gezag-van-de-nctv-valt/
https://rumble.com/v79zlkc-wef-politie-is-als-grootste-werkgever-van-nederland-uitvoerder-van-de-sdg-2.html?e9s=src_v1_upp_
2 958
The law that never was vol. 1 & vol. 2
https://www.facebook.com/share/r/1DfhTZ8XED/
Tax issue? Law?
2 958
Mocht u zich nou afvragen, wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor die doorgesnoven ROMEO'S & ME'ers die bezorgde burgers (zelfs kinderen) in elkaar meppen?
Dat is Anneke van Dijk, secretaris generaal van veiligheid & justitie!
Zij is momenteel eindverantwoordelijk, de opvolgster van Dick Schoof.
Ze zit al jaren in de ambtelijke top en is o.a verantwoordelijke (geweest) op het gebied van migratie.
De massale immigratie wordt bewust aangejaagd en protesten daartegen worden bewust NEERGEKNUPPELD door dit soort lieden in de ambtelijke top van Den Haag.
Weinigen weten ervan want ze blijven vaak (bewust) uit beeld.
Dick Schoof heeft ook jaren in die ambtelijke top gezeten en kwam pas in beeld toen hij premier werd, wat al ontzettend vreemd was nadat Wilders zelf geen premier mocht worden ondanks monsterzege & nadat Plasterk met een vage smoes werd weggebonjourd!
Schoof was verantwoordelijk voor het NEERSLAAN van de corona-protesten & voor veel politieke vervolgingen. Denk aan Willem Engel, Gideon, Huig Plug maar ook heeft Dick Schoof ZELF samengespannen met Rutte, Hugo de Jonge, Grapperhaus & later Yesilgöz, het OM (politie valt daaronder & voeren arrestaties en verhoren uit) & rechters om mij in 2021 te arresteren en na een proces van jaren op te sluiten zonder essentieel bewijs voor opruiing namelijk: de intentie daartoe.
Hierover binnenkort meer.... 😏
De secretaris generaal van veiligheid & justitie is verantwoordelijk voor het ministerie van Veiligheid en Justitie, daar vallen de NCTV & het OM onder die op hun beurt weer de politie, ME & ROMEO'S aansturen en korte lijntjes hebben met media om je zwart te maken (of om een hele beweging aan bezorgde burgers weg te zetten als NAZI/extremist etc. je kent het riedeltje wel)
Binnen die instituties zijn ontzettend veel LINKSE & progressief liberale mensen actief.
Denk aan D66'ers, VVD'ers, GroenLinks types etc.
Nu weet u in ieder geval hoe de vork in de steel zit. Agenten laten zich gebruiken maar zij is momenteel eindverantwoordelijk!
2 958
'Het is dictatuur 2.0. ''Stefan Pop' staat in de theaters met zijn nieuwe voorstelling ‘Genoeg over mij’. De voorstelling kan overal over gaan, want er is genoeg om het over te hebben. Pop zit sinds 2005 bij de Comedytrain en maakte drie voorstellingen: ‘Popaganda’, ‘Mijn blauwe periode’ en ‘Het moest een keer gebeuren’. Daarnaast is hij de bedenker van het sketchprogramma ‘Klikbeet’.
In Kunststof vertelt Pop over de nieuwe manier van censuur. De censuur wordt niet meer opgelegd zoals bij een dictatuur, maar men doet tegenwoordig aan zelfcensuur. Deze zelfcensuur komt doordat veel makers afhankelijk zijn van het algoritme en dus content maken die opgepikt wordt door het algoritme: "En dat vind ik dus anno nu enger, want dan zien we dus bepaalde dingen niet meer."
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
