433
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
+630 день
Архив постов
433
جملهی«سخت میگیری.» هم ناراحتم میکنه.
بعضی چیزها مثل بریدن دست با کاغذه،
ظاهرا چیزی نیست اما دردناکه.
433
یادم نمیاد تو این چندسالی که چنل دارم هیچوقت راجب دوس پسر داشتن صحبت کرده باشم که وقتی الان دارم چیزی میگم فکر کنید خالی میبندم
اگه عکسی نمیزارم چون دوست ندارم رابطمو پابلیک کنم، چیزایی که برام با ارزشن تو زندگیم پرایوتن❤️
433
تو اگه دوس پسر خوبی داشتی که زخممون میکردی انقدر که باهاش عکس میذاشتی کم خالی ببند ترنم کمتر
433
پسر بچهها میگن "هرروز که نمیشه روز دختر باشه" در صورتی که مردها میگن "چه بهونهٔ خوبی واسه خوشحال کردنش"
433
من علاوه بر گرما از ظهر هم متنفرم. کصکش منظورت چیه که مثلا ساعت یکه؟ این چه ساعتیه جدی؟ خودت خجالت نمیکشی یکی؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
