433
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+630 روز
آرشیو پست ها
433
جملهی«سخت میگیری.» هم ناراحتم میکنه.
بعضی چیزها مثل بریدن دست با کاغذه،
ظاهرا چیزی نیست اما دردناکه.
433
یادم نمیاد تو این چندسالی که چنل دارم هیچوقت راجب دوس پسر داشتن صحبت کرده باشم که وقتی الان دارم چیزی میگم فکر کنید خالی میبندم
اگه عکسی نمیزارم چون دوست ندارم رابطمو پابلیک کنم، چیزایی که برام با ارزشن تو زندگیم پرایوتن❤️
433
تو اگه دوس پسر خوبی داشتی که زخممون میکردی انقدر که باهاش عکس میذاشتی کم خالی ببند ترنم کمتر
433
پسر بچهها میگن "هرروز که نمیشه روز دختر باشه" در صورتی که مردها میگن "چه بهونهٔ خوبی واسه خوشحال کردنش"
433
من علاوه بر گرما از ظهر هم متنفرم. کصکش منظورت چیه که مثلا ساعت یکه؟ این چه ساعتیه جدی؟ خودت خجالت نمیکشی یکی؟
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
