پروگرمرزمیم
Открыть в Telegram
اینجا هرچی که مربوط به برنامه نویسی و کامپیوتر باشه توش میزاریم جوک و میم هم که هر روز برای خرید استارز، پریمیوم و... میتونین به ادمین پیام بدین ادمین: @projoke_ad
Больше1 302
Подписчики
+224 часа
+117 дней
+5730 день
Архив постов
1 302
یه نکته باحال،
می دونین عبارت دیباگ از کجا مییاد؟
قبلا که کامپیوتر ها معمولا مکانیکی بودن بعضی مواقع توش حشرات گیر میکردن و باید میرفتن حشره رو در میآوردن یا به اصطلاح دیباگ کنن😂
1 302
ی دونی چرا برنامه نویسها از تم دارک استفاده میکنن؟
چون نور (لایت) باگها رو (به حشرات در زبان انگلیسی میگن باگ) جذب میکنن
✅@programmerjokes_fa
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
