fa
Feedback
پروگرمرزمیم

پروگرمرزمیم

رفتن به کانال در Telegram

اینجا هرچی که مربوط به برنامه نویسی و کامپیوتر باشه توش می‌زاریم جوک و میم هم که هر روز برای خرید استارز، پریمیوم و... می‌تونین به ادمین پیام بدین ادمین: @projoke_ad

نمایش بیشتر
1 302
مشترکین
+224 ساعت
+117 روز
+5730 روز
آرشیو پست ها
یه بازی فان تو پایتون، حاضری اجراش کنی؟ راستش اتفاقی نمی‌اوفته ✅@programmerjokes_fa
یه بازی فان تو پایتون، حاضری اجراش کنی؟ راستش اتفاقی نمی‌اوفته@programmerjokes_fa

HTML developer VS Java developer ✅@programmerjokes_fa
HTML developer VS Java developer ✅@programmerjokes_fa

یه نکته باحال، می دونین عبارت دی‌باگ از کجا می‌یاد؟ قبلا که کامپیوتر ها معمولا مکانیکی بودن بعضی مواقع توش حشرات گیر می‌کردن و باید می‌رفتن حشره رو در می‌آوردن یا به اصطلاح دی‌باگ کنن😂

ی دونی چرا برنامه نویس‌ها از تم دارک استفاده می‌کنن؟ چون نور (لایت) باگ‌ها رو (به حشرات در زبان انگلیسی می‌گن باگ) جذب می‌کنن
ی دونی چرا برنامه نویس‌ها از تم دارک استفاده می‌کنن؟ چون نور (لایت) باگ‌ها رو (به حشرات در زبان انگلیسی می‌گن باگ) جذب می‌کنن ✅@programmerjokes_fa

گیت در سال ۲۰۰۵ به وجود اومده. برنامه نویسا قبل سال ۲۰۰۵: ✅@programmerjokes_fa
گیت در سال ۲۰۰۵ به وجود اومده. برنامه نویسا قبل سال ۲۰۰۵: ✅@programmerjokes_fa

photo content

photo content

-جاوا اسکریپت بهترین و منطقی‌ترین زبان جهانه جاوا اسکریپت: :))))) ✅ @programmerjokes_fa
-جاوا اسکریپت بهترین و منطقی‌ترین زبان جهانه جاوا اسکریپت: :))))) ✅ @programmerjokes_fa

اگه ادمین حوصله داشته باشه دوباره فعال می شیم

ادمین جدید آوردیم:)))

کسی خواست به عنوان ادمین فعالیت کنه پیام بده @yasinjahantigh