970
Подписчики
-124 часа
-107 дней
-6230 день
Архив постов
970
الگوسازی خیالی باعث میشه فکر کنیم اشتباهات دیگران قابل اجتناب بوده یا موفقیتها حتمی بودن... در حالی که واقعیت، پر از شانس، عدم قطعیت و جزئیاتیه که قبلا متوجهشون نبودیم.
#Podcast جافکری-الگوسازی خیالی 📎Apple Podcasts 📎Castbox
970
Repost from رام نشو؛وحشی بمون.
گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور.
970
باورت نمیشه که چقدر نیاز داشتم این حرفارو الان بشنوم… امیدوارم هزاربرابر حس خوبی که بهم دادی برگرده بهت..❤️
970
سلام سمای مهربون
امیدوارم حال دلت خوب باشه
این روزا حس میکنم درگیر درس هستی همونجوری که گفتی امیدوارم نتیجه همونی بشه که میخوای. تو همیشه بهم ثابت کردی وقتی یه چیزی رو بخوای و براش تلاش کنی میشه.
پارسال تو چنلت یه پین بود نوشته بودی:
دیروز خانم مهندس گفت: «تو خیلی پشتکار داری مطمئنم به جای خوبی میرسی.»من همیشه همین نگاه رو بهت دارم قوی بمون. بهت افتخار میکنم.❤️
970
یکی از کارایی که توی چند ماه اخیر روزانه انجام میدم شعر خوندنه… تو روزای جنگی زیاد شعر خوندم و واقعا پرت میشم یه جای دیگه. آرامش میگیرم و واقعا لذت میبرم.
یه عالمه جمع کردم که کم کم براتون میذارم شماهم بخونین لذت ببرین.🤍
970
گفتم خموش آری و همچون نسیم صبح
لرزان و بیقرار وزیدم به سوی تو
اما تو هیچ بودی و امّا هنوز هم
در سینه هیچ نیست به جز آرزوی تو…
970
چنلم رو گشودم به روی همگان(پابلیک کردم) بعد از شیش ماه. عادت ندارم الان حس میکنم همه دارن نگام میکنن.
خیلی مودی ام ممکنه تا عصر باز ببندمش استاک هاتونو بکنین زودتر.
970
همه فکر میکنن مهندسی یه مسیر ۴ سالهست. چهار سال درس میخونی، مدرک میگیری و تموم. در حالی که از کارآموزی و دانشجو بودن تا سینیور شدن یا پروفسور شدن، راه خیلی درازی در پیشه.
البته این فقط مختص مهندسی نیست. هر رشته و هر کاری مهارت خودش رو میطلبه. معلم با یک کلاس حرفهای نمیشه، پزشک با یک مریض پزشک خبره نمیشه، وکیل با یه پرونده باتجربه نمیشه، آشپز، آرایشگر، ورزشکار و هر آدم دیگهای هم همینطوره.
مهارت یه چیزی نیست که یه شبه به دست بیاد. زمان میخواد، تکرار میخواد، اشتباه کردن میخواد، زمین خوردن و دوباره بلند شدن میخواد.
امروز از اون روزایی بود که هرچی میخوندم نمیرفت توی مخم. واقعا یه لحظه حس کردم خنگم! چطوری من یه مطلب به این سادگی رو نمیفهمم؟
صدای مغزم داشت بهم میگفت اصلا نباید از اول این مسیر رو میاومدی. اما آیا به حرفش گوش دادم؟ خیر!
انقد اون ویدیو رو نگاه کردم تا فهمیدمش.
دیسیپلین یعنی ادامه دادن، حتی روزهایی که انگیزهای در کار نیست. یعنی به مسیر متعهد بمونی، نه فقط به نتیجه.
اگه قراره تمام مدت چشممون به نتیجه باشه، احتمالاً هیچوقت لذت مسیر رو نمیفهمیم. خیلی از قشنگیهای زندگی دقیقاً بین نقطهی شروع و رسیدن به مقصد اتفاق میافتن. لطفاً فقط ادامه بده.
یادم بمونه-کتابخونه-۲۴ خرداد
970
چون غمت را نتوان یافت مگر در دل شاد
ما به امید غمت خاطر شادی طلبیم
لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام
اگر از جور غم عشق تو دادی طلبیم.
970
کلمه ی استریک رو که سرچ کردم ریپلای بزنم به پیام بالا این متنمو دیدم.
چقد همه ی دغدغه هایی که اینجا داشتم یکی یکی درست شدن بدون اینکه خودم بفهمم اصلا چطوری :)))
پلن زندگیمو دوباره ریختم
برای مهاجرتم دوباره برنامه ریزی کردم حتی به نشدنش فکر کردم و برای اونم برنامه ریختم
مقاله م تموم شد
استریک دولینگوم درست شد
کار جدید یاد گرفتم
درسمو شروع کردم
ورزشم رو باکیفیت انجام میدم
آینده برام حرفی برای گفتن داشت.
970
مال من تو قطعی اینترنت دی ماه از دست رفت. یک عالمه ایمیل زدم بهشون. امروز بهم ایمیل زدن گفتن درستش کردن.😭❤️
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
