es
Feedback
Sama Tales

Sama Tales

Ir al canal en Telegram

Engineer to be. @SamaTales_bot

Mostrar más
970
Suscriptores
-124 horas
-107 días
-6230 días
Archivo de publicaciones
photo content

الگوسازی خیالی باعث می‌شه فکر کنیم اشتباهات دیگران قابل اجتناب بوده یا موفقیت‌ها حتمی بودن... در حالی که واقعیت، پر از شانس،
الگوسازی خیالی باعث می‌شه فکر کنیم اشتباهات دیگران قابل اجتناب بوده یا موفقیت‌ها حتمی بودن... در حالی که واقعیت، پر از شانس، عدم قطعیت و جزئیاتیه که قبلا متوجه‌شون نبودیم.
#Podcast جافکری-الگوسازی خیالی 📎Apple Podcasts 📎Castbox

گرچه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور.

البته که نتیجه ی سالها زحمت و تمرین مستمر.

دستاورد جنگی!💪🏻
دستاورد جنگی!💪🏻

باورت نمی‌شه که چقدر نیاز داشتم این حرفارو الان بشنوم… امیدوارم هزاربرابر حس خوبی که بهم دادی برگرده بهت..❤️

سلام سمای مهربون امیدوارم حال دلت خوب باشه این روزا حس میکنم درگیر درس هستی همونجوری که گفتی امیدوارم نتیجه همونی بشه که میخوای. تو همیشه بهم ثابت کردی وقتی یه چیزی رو بخوای و براش تلاش کنی میشه. پارسال تو چنلت یه پین بود نوشته بودی:
دیروز خانم مهندس گفت: «تو خیلی پشتکار داری مطمئنم به جای خوبی می‌رسی.»
من همیشه همین نگاه رو بهت دارم قوی بمون. بهت افتخار میکنم.❤️

یکی از کارایی که توی چند ماه اخیر روزانه انجام می‌دم شعر خوندنه… تو روزای جنگی زیاد شعر خوندم و واقعا پرت می‌شم یه جای دیگه. آرامش می‌گیرم و واقعا لذت می‌برم. یه عالمه جمع کردم که کم کم براتون می‌ذارم شماهم بخونین لذت ببرین.🤍

گفتم خموش آری و همچون نسیم صبح لرزان و بی‌قرار وزیدم به سوی تو اما تو هیچ بودی و امّا هنوز هم در سینه هیچ نیست به جز آرزوی تو…

چنلم رو‌ گشودم به روی همگان(پابلیک کردم) بعد از شیش ماه. عادت ندارم الان حس می‌کنم همه دارن نگام‌ می‌کنن. خیلی مودی ام ممکنه تا عصر باز ببندمش استاک هاتونو بکنین زودتر.

همه فکر می‌کنن مهندسی یه مسیر ۴ ساله‌ست. چهار سال درس می‌خونی، مدرک می‌گیری و تموم. در حالی که از کارآموزی و دانشجو بودن تا سینیور شدن یا پروفسور شدن، راه خیلی درازی در پیشه. البته این فقط مختص مهندسی نیست. هر رشته و هر کاری مهارت خودش رو می‌طلبه. معلم با یک کلاس حرفه‌ای نمی‌شه، پزشک با یک مریض پزشک خبره نمی‌شه، وکیل با یه پرونده باتجربه نمی‌شه، آشپز، آرایشگر، ورزشکار و هر آدم دیگه‌ای هم همینطوره. مهارت یه چیزی نیست که یه شبه به دست بیاد. زمان می‌خواد، تکرار می‌خواد، اشتباه کردن می‌خواد، زمین خوردن و دوباره بلند شدن می‌خواد. امروز از اون روزایی بود که هرچی می‌خوندم نمی‌رفت توی مخم. واقعا یه لحظه حس کردم خنگم! چطوری من یه مطلب به این سادگی رو نمی‌فهمم؟ صدای مغزم داشت بهم می‌گفت اصلا نباید از اول این مسیر رو می‌اومدی. اما آیا به حرفش گوش دادم؟ خیر! انقد اون ویدیو رو‌ نگاه کردم تا فهمیدمش. دیسیپلین یعنی ادامه دادن، حتی روزهایی که انگیزه‌ای در کار نیست. یعنی به مسیر متعهد بمونی، نه فقط به نتیجه. اگه قراره تمام مدت چشممون به نتیجه باشه، احتمالاً هیچ‌وقت لذت مسیر رو نمی‌فهمیم. خیلی از قشنگی‌های زندگی دقیقاً بین نقطه‌ی شروع و رسیدن به مقصد اتفاق می‌افتن. لطفاً فقط ادامه بده.
یادم بمونه-کتابخونه-۲۴ خرداد

چون غمت را نتوان یافت مگر در دل شاد ما به امید غمت خاطر شادی طلبیم لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام اگر از جور غم عشق تو دادی طلبیم.

تاریکه ولی امید هست هنوز.
#Instrumental

تاریکه ولی امید هست هنوز.
#Instrumental

Gibt nicht auf.

کلمه ی استریک رو که سرچ کردم ریپلای بزنم به پیام بالا این متنمو دیدم. چقد همه ی دغدغه هایی که اینجا داشتم یکی یکی درست شدن بدون اینکه خودم بفهمم اصلا چطوری :))) پلن زندگیمو دوباره ریختم برای مهاجرتم دوباره برنامه ریزی کردم حتی به نشدنش فکر‌ کردم و برای اونم برنامه ریختم مقاله م تموم شد استریک دولینگوم درست شد کار جدید یاد گرفتم درسمو شروع کردم ورزشم رو‌ باکیفیت انجام‌ میدم آینده برام حرفی برای گفتن داشت.

مال من تو قطعی اینترنت دی ماه از دست رفت. یک عالمه ایمیل زدم بهشون. امروز بهم ایمیل زدن گفتن درستش کردن.😭❤️

پس از پیگیری های فراوان برگشت 😭❤️
پس از پیگیری های فراوان برگشت 😭❤️

اگه از کج بودنش سرگیجه گرفتین بگین عوض کنم.

دو روی یک سکه!😂
+1
دو روی یک سکه!😂