ru
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Открыть в Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Больше
181
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-330 день
Архив постов
عرشیاس واسه امید داداشش خونده اما من میگم برای روشنام:)🖤

من دوام آوردم. باز هم دوام میارم. ‏ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه…

New

New

زندگیم هرروز داره "کاریش نمیشه کرد" تر می‌شه.

‏منِ امروز نتیجه تصمیمات گذشته خودمه نتیجه خانواده ای که توش بزرگ شدم نتیجه محیطی در اون رشد کردم چه وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چه نیست اما باور دارم که منِ فردا نتیجه تصمیمات امروزمه و اگه میخوام شرایط متفاوتی داشته باشم الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم

الان اگر غول چراغ جادو بیاد بیرون و بگه سه تا آرزو کن ازش می‌خوام سه بار حافظم رو پاک کنه. خسته شدم از این همه نشخوار فکری.

Houshang Ebtehaj - Arghavan [128].mp38.87 MB

Ashvan Vaghteshe Beri.mp37.84 MB

نجات دهنده‌ی تو آینه فقط بقیه رو نجات داد، خودش غرق شده.

‏تایپم؟ آدمی که توجه بکنه، نه توجهی که درخواستش کرده باشم نه. توجه خود جوش، اینطوری که انگار کون آسمون پاره شده و من یدونه افتادم پایین.

از راضی نگه‌داشتن بقیه دست بردار. هیچ‌کدوم‌شون قرار نیست زندگی‌ای که خودت ازش گذشتی رو برگردونن. هیچ‌کس جای تو نیست، هیچ‌کس نمی‌فهمه دقیقاً چی رو حس کردی. هر بار که فقط برای خوشایند بقیه از خودت می‌گذری یه تیکه از وجودت رو خاموش می‌کنی. زندگی قرار نیست یه معامله باشه که لبخند مردم رو بدی و آرامش بگیری. زندگی یه جریانِ واقعی و خالصه پر از تصمیم و اشتباه و کشف. وقتی فقط برای اینکه قضاوتت نکنن، مسیرتو عوض می‌کنی؛ در واقع داری خوتو توی سکوت خفه می‌کنی. ولی یه روز اون صدای خفه‌شده‌ی درونت میاد بالا و میگه: «منم حق داشتم زندگی کنم.» مردم میان و میرن، تعریف می‌کنن، انتقاد می‌کنن، دوست دارن یا سرد می‌شن. آخرش فقط یه چیز می‌مونه: اینکه خودت با خودت روراست بودی یا نه. پس اگه خواستی یکی رو راضی کنی، از خودت شروع کن. از خودت بپرس واقعاً چی می‌خوای؟ شاید اولش جوابی نداشته باشی، شاید فقط سکوت باشه، ولی اون سکوت راستگوترین بخش وجودته. زندگی برای خوشحال کردن بقیه نیست برای زندگی کردن خودته! و تو اون‌وقته که واقعاً زنده‌ای، وقتی داری خودِ واقعیتو زندگی می‌کنی.

New

Faramarz Aslani - Age Ye Rooz Beri Safar.mp39.50 MB

داری زندگیتو میکنی یهو دلت میخواد عکست تو کیف پول کسی باشه.

‏دیگه پیام نده، دیگه دنبالش نرو، دیگه براش نجنگ، بسه دیگه به خودت رحم کن.

‏من وقتی فهمیدم بزرگ شدم که ‏تمیز کردن خونه برام حکم تراپی رو داره.

یعنی تف به ویار بددددد موقعععع ب چوسه باقلوا ۸۰۰🥲 تیف

Khaabe-Baroon_Siavash.mp313.63 MB

نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؛ ولی من اصلا حد وسط ندارم! یا یکیو انقد دوس دارم که رو کوچک ترین کارش حساسم؛ یا اصلا زنده مرده طرف برام اهمیتی نداره!