Eror 1000 + 1
رفتن به کانال در Telegram
181
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
من دوام آوردم. باز هم دوام میارم.
ولی دلم میخواست معنی زندگیم چیزی بیشتر از دوام آوردن باشه…
منِ امروز نتیجه تصمیمات گذشته خودمه
نتیجه خانواده ای که توش بزرگ شدم
نتیجه محیطی در اون رشد کردم
چه وضعیت فعلیم خوشاینده برام و چه نیست
اما باور دارم که منِ فردا نتیجه تصمیمات امروزمه
و اگه میخوام شرایط متفاوتی داشته باشم
الان باید تغییر کنم و اقدامات جدید انجام بدم
الان اگر غول چراغ جادو بیاد بیرون و بگه سه تا آرزو کن ازش میخوام سه بار حافظم رو پاک کنه. خسته شدم از این همه نشخوار فکری.
تایپم؟ آدمی که توجه بکنه، نه توجهی که درخواستش کرده باشم نه. توجه خود جوش، اینطوری که انگار کون آسمون پاره شده و من یدونه افتادم پایین.
از راضی نگهداشتن بقیه دست بردار.
هیچکدومشون قرار نیست زندگیای که خودت ازش گذشتی رو برگردونن.
هیچکس جای تو نیست، هیچکس نمیفهمه دقیقاً چی رو حس کردی. هر بار که فقط برای خوشایند بقیه از خودت میگذری یه تیکه از وجودت رو خاموش میکنی.
زندگی قرار نیست یه معامله باشه که لبخند مردم رو بدی و آرامش بگیری. زندگی یه جریانِ واقعی و خالصه پر از تصمیم و اشتباه و کشف. وقتی فقط برای اینکه قضاوتت نکنن، مسیرتو عوض میکنی؛ در واقع داری خوتو توی سکوت خفه میکنی. ولی یه روز اون صدای خفهشدهی درونت میاد بالا و میگه: «منم حق داشتم زندگی کنم.»
مردم میان و میرن، تعریف میکنن، انتقاد میکنن، دوست دارن یا سرد میشن. آخرش فقط یه چیز میمونه: اینکه خودت با خودت روراست بودی یا نه.
پس اگه خواستی یکی رو راضی کنی، از خودت شروع کن. از خودت بپرس واقعاً چی میخوای؟ شاید اولش جوابی نداشته باشی، شاید فقط سکوت باشه، ولی اون سکوت راستگوترین بخش وجودته.
زندگی برای خوشحال کردن بقیه نیست برای زندگی کردن خودته!
و تو اونوقته که واقعاً زندهای، وقتی داری خودِ واقعیتو زندگی میکنی.
نمیدونم میتونم منظورمو برسونم یا نه؛
ولی من اصلا حد وسط ندارم!
یا یکیو انقد دوس دارم که رو کوچک ترین کارش حساسم؛
یا اصلا زنده مرده طرف برام اهمیتی نداره!
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
