ru
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Открыть в Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

Больше
2 869
Подписчики
Нет данных24 часа
+107 дней
+6330 день
Архив постов
نسخه تصویری : https://youtu.be/s3W-3aRRPyo

تو این اپیزود با مارک پشم‌فروش پیش رفتیم و باهم دیگه درباره اینکه چی شد که فارسی یادگرفت چی شد که به کرنل لینوکس کانتربیوت کرد و داخل کلاودفلر چیکار میکرد حرف زدیم، یک عالمه سوال باحال پرسیدیم و باهم دیگه یک بازی کردیم :). این اپیزود از دست ندید 🤝🍻. وبسایت مارک : http://markpash.me 🎙 @CodeNaline 🗣 @TorhamDevCH

https://youtu.be/h-_RkXKcBq4 تو این ویدیو درباره ردیس pub/sub حرف زدیم و فهمیدیم چی هست و چه کاربردی داره. نحوه ساختش رو در رسید دیدیم و همون رو پایتون هم پیاده کردیم :) Intro : 00:00 ردیس pub/sub چیست؟ : 00:45 ردیس pub/sub در redis-cli ردیس pub/sub در پایتون : 10:01 Outro : 14:48

ویدیو جدید تا ساعاتی دیگر :)

Repost from Sadra Codes
کور دولوپرهای تیم Pydatic ✨ واقعا باعث افتخاره که حسن رمضانی هم عضوی از این تیمه. :) ❤️
کور دولوپرهای تیم Pydatic ✨ واقعا باعث افتخاره که حسن رمضانی هم عضوی از این تیمه. :) ❤️

look 👀
look 👀

کدنالین اپیزود دهم :)، مارک پشم‌فروش. مارک فارسی زبان متولد انگلیس‌عه، برنامه‌نویس شبکه و distributed systems و به کرنل لینوک
کدنالین اپیزود دهم :)، مارک پشم‌فروش. مارک فارسی زبان متولد انگلیس‌عه، برنامه‌نویس شبکه و distributed systems و به کرنل لینوکس هم کانتربیوت داشته :)، همچنین مارک قبلا داخل Cloudflare هم کار میکرده 🤝 و اینکه مارک با زبان‌های go، rust, c و Python هم کار میکنه 🍻 وبسایت مارک : markpash.me سوالات خودتون از مارک در کامنت‌ها بپرسید تا ازش داخل پادکست پرسیده بشه ❤️

https://www.youtube.com/@techwithtori به ۴ نفر سابسکرایب جدید جهت ۵۰۰ تایی شدن نیازمندیم 🗿❤️

Python abstract classes 👻 - Bro Code https://www.youtube.com/watch?v=TeDlx2Klij0

https://youtu.be/8eRP-uzp9-U تو این ویدیو اول فهمیدیم Task queue چیست؟ بعد فهمیدیم داخل ردیس چطوری میتونیم یکی بسازیم و بعدش با پایتون و ردیس باهاش یک برنامه نوشتیم :) 🍰 @Torham

Linus also helped 😂😂😂😂 https://github.com/samodostal/.dotfiles

ایونت لوپ چیست؟ درسته داخل js توضیح میده ولی این مفهوم همجا یک چیزه ما داخل Async پایتون هم ایونت لوپ رو داریم. و البته که یکم js یادگرفتن بد نیست :) اگه یک نفر اینطوری js یاد میده، من برم js دولوپر شم 😂💔 https://www.youtube.com/watch?v=8aGhZQkoFbQ

Repost from Django Expert
✔️ مانیتور کردن سنسور دما و رطوبت در این پروژه قصد دارم تا تجارب شخصی از راه‌اندازی یک سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت بصورت درل
✔️ مانیتور کردن سنسور دما و رطوبت در این پروژه قصد دارم تا تجارب شخصی از راه‌اندازی یک سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت بصورت درلحظه با کمک برد NodeMCU ESP8266 و فریم‌ورک MicroPython را به اشتراک بذارم. همچنین توضیح می‌دم که چطوری اطلاعات رو در دیتابیس Time-Series ذخیره و تحلیل کنیم و در نهایت اون رو روی صفحه نمایش موبایلمون نشون بدیم. پ.ن: قرار هست بصورت دوره‌ای مفاهیم پایه الکترونیک و تجارب شخصی از انجام یک پروژه اینترنت اشیاء رو در وبلاگم منتشر کنم. 🌐 https://shahriarshm.com/?p=33@DjangoIR 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ © @DjangoEx

R.I.P
R.I.P

این دو روز داشتم رو این کار میکردم. کد چلنج یکی از شرکت‌ها که براشون رزومه فرستاده بودم. یک سیستم خرید کریپتو. این طوری خریدها رو میگیره داخل ردیس ذخیره میکنه ایونت و رکورد خرید رو. بعد یک تسک هر چند وقت یک‌بار اجرا میشه و اون خرید‌ها رو نهایی میکنه و ایونتش رو از ردیس پاک میکنه. این روش درست پیاده سازی همچین چیزی نیست چون یک تایم (اینجا ۳۰ ثانیه) طول میکشه ک اون تسک نهایی کردن خرید‌ها ران بشه. درستش پیاده سازی با آپاچی کاکفا و من چون بلد نبودم با سلری و ... زدمش :) ستاره بدید خوشحال شم 🫠 https://github.com/TorhamDev/buy-cryptocurrency

1|1 - Realest - Ez Mil Eminem (320).mp38.73 MB