ru
Feedback
شاید آبی روشن !

شاید آبی روشن !

Открыть в Telegram

_ Made of stories, music, and late-night thoughts. _"viva la vida" _ Blue clover! _ Let's talk: @namelessleftistbot

Больше
237
Подписчики
Нет данных24 часа
+47 дней
+130 день
Архив постов
_ عجیبه، ولی تنها چیزی که تغییر نکرده، احساسیه که با گوش دادن به موسیقیشون، تجربه می‌کنم. اون نت‌های سرشار از سرخوشی، غم، لذت، درد و زیبایی، تنها چیزهایین، که من بیست و سه ساله رو مثل من هفده ساله، میون این همه بحران، زنده نگه می‌دارن.

photo content
+1

_ نمی‌دونم، شاید خواب بتونه کمی هم که شده من رو آروم کنه؟

_ they call us dreamers but we're the ones who don't sleep.
_ they call us dreamers but we're the ones who don't sleep.

_ they call us dreamers but we're the ones who don't sleep.

photo content

photo content

_ احتیاج شدیدی به یه سریال درام و تراژدی و سد اند با سه جعبه دستمال کاغذی و یه خونه خالی دارم که بتونم های های گریه کنم!

_ احساس می‌کنم در آینده‌های بسیار دور، نسخه‌ی بزرگ‌تر من، قراره خیلی زیاد برای من بیست و سه ساله‌ی آبی و تیره، غصه بخوره.

photo content

photo content

photo content

photo content

لینکِ ناشناس تو بیو هست بچه‌ها 🙂‍↔️🫶🏻

_ اگه یادتون باشه، خیلی وقت پیش ناسا یه پروژه و تلسکوپ برای جستجوی آب به نام "نامه به اروپا" داشت که سالِ 2024 ارسال شد و تو اون پروژه شما می‌تونستید اسمتون رو توی اون پروژه ثبت کنید و یه نشونه از زندگی و زیستنِ خودتون باقی بذارید. حالا اینبار ناسا داره روی یه پروژه و تلسکوب جدید به اسم "نانسی گریس رومن" کار می‌کنه تا برای جستجوی سیاره های فرا خورشیدی، ماده تاریک و کیهان، به فضا ارسال بشه، که شما می‌تونید تو این پروژه هم مثل نامه به اروپا اسمتون رو ثبت کنید و ایندفعه براتون یه بلیط ناز و خوشگل هم صادر می‌شه. اگه دوست داشتید می‌تونید اسمتون رو ثبت کنید و اگه بلد نبودید بگید تا تو ناشناس براتون بفرستم که باید چیکار کنید. روندش خیلی آسونه و کلا بنظرم یه فعالیت بامزه‌ست.🩷✨

آسمان امشب دیدنی است اگر امشب به سمت غرب نگاه کنید ماه، سیاره ونوس(زهره) و سیاره مشتری
آسمان امشب دیدنی است اگر امشب به سمت غرب نگاه کنید ماه، سیاره ونوس(زهره) و سیاره مشتری

_ Webinars and Workshops.✨️
_ Webinars and Workshops.✨️

_ Maybe true happiness is when we are happy with ourselves...
+1
_ Maybe true happiness is when we are happy with ourselves...

_ وقتی از یاد گیری نه گفتن محروم می‌شویم،‌در نهایت بدنمان این کار را برایمان انجام می‌دهد. شاید به واقع ساختار عاطفی هر فرد و
+1
_ وقتی از یاد گیری نه گفتن محروم می‌شویم،‌در نهایت بدنمان این کار را برایمان انجام می‌دهد. شاید به واقع ساختار عاطفی هر فرد و پاسخ دهی وی به استرس مزمن سبب ساز بسیاری از بیماری‌ها باشد که به درمان پزشکی پاسخ می‌دهند. اما ریشه‌ی آن‌ها هنوز ناشناخته باقی مانده است. _ وقتی بدن نه می‌گوید، بسل ون در کولک. #book

+5