ru
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Открыть в Telegram
1 620
Подписчики
+424 часа
+437 дней
+20630 день
Архив постов
somewhere in the world there is a tree that sprouted the same day you were born and has been growing along with you.

هر وقت با قصد و برنامه برای عکاسی بیرون رفتم خیلی کم تونستم اون تصاویری رو که توی ذهنم داشتم ثبت کنم. اما همیشه اون عکس های رندوم و بداهه رو که فقط دوربین رو روشن کردم و شات زدم از بهترین عکسام بودن.

دقیقا... هرکی گفت تو عکسات خوبه چون ادیت میکنی بزنید تو دهنش،عکس بدون ادیت اصلا معنا نداره. ادیت کردن حوصله،دقت،وقت،سلیقه و خلاقیت و یکم رویاپردازی راجب عکستون میخواد. مثل یه هنر بهش نگاه کنید،چه ادیت عکس چه ویدیو. کالرگریدینگ خصوصا...

هیچی جای یه ادیت خوب برای لایتنینگ و ... رو نمیگیره

اکثر عکس های اخیر چنل رو آره با گوشی گرفتم،بعضیاشونم با دوربین. چون حمل گوشی برام راحتتره بیشتر با گوشی عکس میگیرم،قطعا که هیچی جای دوربینو نمیگیره.

سلام میگم شاتارو با گوشی میگیری؟

کاش من مغز متفکر دزدی از موزه لوور بودم.🙏🏼

Repost from Merlion
photo content
+1