es
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Ir al canal en Telegram
1 614
Suscriptores
+124 horas
+557 días
+20430 días
Archivo de publicaciones
دقیقا... هرکی گفت تو عکسات خوبه چون ادیت میکنی بزنید تو دهنش،عکس بدون ادیت اصلا معنا نداره. ادیت کردن حوصله،دقت،وقت،سلیقه و خلاقیت و یکم رویاپردازی راجب عکستون میخواد. مثل یه هنر بهش نگاه کنید،چه ادیت عکس چه ویدیو. کالرگریدینگ خصوصا...

هیچی جای یه ادیت خوب برای لایتنینگ و ... رو نمیگیره

اکثر عکس های اخیر چنل رو آره با گوشی گرفتم،بعضیاشونم با دوربین. چون حمل گوشی برام راحتتره بیشتر با گوشی عکس میگیرم،قطعا که هیچی جای دوربینو نمیگیره.

سلام میگم شاتارو با گوشی میگیری؟

کاش من مغز متفکر دزدی از موزه لوور بودم.🙏🏼

Repost from Merlion
photo content
+1

- این چند روز اخیر خیلیا جوین دادن(از همتون ممنونم،چنلم داشتید بفرستید جوین شم) - اینکه اینجا انقدر خلوته چون زیاد عکس نمیگیرم مثل قبلا،پیشنهاد میکنم عکس های قبلی توی چنل رو ببینید( شاید هم پذیرای انتقاد بودم)

آهنگ و ایده عکاسی؟ (ترجیحا ایده عکاسی) http://t.me/HidenChat_Bot?start=94320432

از امروز می‌خوام یه چالش یه‌ماهه شروع کنم، اگه حالش رو دارین خوشحال می‌شم همراهم باشین هدف این چالش اینه که تمرین کنیم بهتر ترکیب‌بندی کنیم و بیشتر به چیزای دوروبرمون دقت کنیم توی زندگی روزمره. قراره هر روز فقط یه شات بگیریم نه بیشتر، نه کمتر. اگه دوست دارین توی چالش باشین، این پیامو فوروارد کنین توی چنلتون و بعدش بهم پیام بدین و این مشخصات رو بفرستید: اسم‌تون شهری که ساکن‌اید اینکه دوربین دارین یا نه و چند وقته عکاسی می‌کنین. اگه تعدادمون زیاد بشه یه گروه درست میکنیم تا هر شب اونجا عکس‌هامون رو با هم به اشتراک بذاریم و راجع‌بهشون حرف بزنیم. برای پایبندی به چالش، شرکت‌کننده‌ها باید هر شب اون یه شات روزشون رو توی گروه بفرستن (حتی اگه حس می‌کنن خوب نشده). اگه دلتون می‌خواد توی این مسیر باهام بیاین، منتظرتونم @shdmman