ru
Feedback
《دلنوشته ها》

《دلنوشته ها》

Открыть в Telegram

بِسمۢ اللّه𔒝♥️... ___ ↲ھر چْه دآریمـ از رَحمت خٌــدا☺️| ۅَ هر چه ندآریم از حکمت خٌداست ↲خٌــدا که بلاک نمیکنه ؛ ماییمۢ که لِفت میدیم ! 🌱 ↲کسی که با خٌدا رابطه دآرد شکست ندآرد🤩| و اینکه وجود شما تو کانال اتفاقی نیس کارخداست

Больше
846
Подписчики
-724 часа
-577 дней
+59030 день
Архив постов
🥲💔

https://t.me/mtalbkhob/3930 چیزی که از حسین شنیدی به چشم دیدیم

photo content
+6

بامردی ازدواج کنید که حاضر باشه در بحث به شما ببازه که خنده شمارو به دست بیاره این قشنگه 🫀🫶🏻
#ستاد‌جلادادن روابط

Repost from تی‌شین
اهل شهر برای تماشای آنان اجتماع کرده بودند. زنی از زنان کوفه از بالای بام فریاد زد: «شما از اسیران کدام مملکت و کدام قبیله‌اید؟» در پاسخ گفتند: «ما اسیران آل محمدیم(ص).» آن زن از بام فرود آمد و از خانه‌ی خود برای آن‌ها جامه و ازار و مقنعه جمع کرد و به اهل بیت(ع) داد تا خود را بپوشانند. پس اهل کوفه چشم‌شان به اسیران افتاد، شروع به گریه و زاری کردند. آن‌گاه علی بن الحسین(ع) فرمود: «آیا برای ما گریه و نوحه می‌کنید؟ پس کشندگان ما کیانند؟» از کتابِ #حسین(ع) خون خدا نوشته‌ی محمد اشعری [اینان بر ما می‌گریند؟ پس که ما را کشت؟ آه، یاسین حجازی] .

Голосовое сообщение02:10

امام حسین علیه‌السلام در صبح عاشورا، دستان خود را به سوی آسمان بلند کرد و این گونه دعا کرد: «خدایا! تو پناه من در هر سختی هستی و امید من در هر شدتی. تو برای من در هر اتفاقی که برایم پیش می‌آید، تکیه‌گاه و پشتیبان هستی! چه بسیار اندوه‌هایی که قلب را ضعیف می‌کند و چاره‌ها در آن کم می‌شود، دوست در آن خوار می‌گردد و دشمن شماتت می‌کند. من آن را به تو واگذار کردم و به تو شکایت بردم، زیرا به تو رغبت دارم و از غیر تو روی گردانم. پس تو آن را برطرف کردی و از من دور ساختی. تو سرچشمه هر نعمتی و صاحب هر خوبی و پایان هر آرزویی هستی.» الكامل في التاريخ ج ۴ صفحه ۶۰

Голосовое сообщение00:38

Голосовое сообщение01:58

امشب شب عاشوراست همون شبی که امام، خیمه رو تاریک کرد و گفت هرکی میخواد بره بره! در حرف امام، "اذن رفتن" هست اما آیا رضایت امام هم بر رفتن بود؟

اعتقادات رو فاکتور بگیرید در حادثه کربلا با سه‌ نمونه شخصیت روبرو می‌شویم. اول: امام حسین (ع) حاضر نیست تسلیمِ حرفِ زور شود. تا آخر می‌‌ایستد. خودش و فرزندانش کشته می‌شوند. هزینه انتخابش را می‌‌دهد و به چیزی که نمی‌خواهد تن‌ نمی‌‌دهد. از آب می‌گذرد، از آبرو نه‌ دوم: یزید همه را تسلیم می‌خواهد. مخالف را تحمل نمی‌‌کند. سرِ حرفش می‌‌ایستد. نوه‌ پیغمبر را سر می‌‌ٔبرد. بی‌ آبرویی را به جان میخرد و به چیزی که می‌‌خواهد می‌رسد سوم: عمرِ سعد به روایتِ تاریخ تا روز ۸ محرّم در تردید است. هم خدا را می‌خواهد هم خرما، هم دنیا را می‌خواهد هم اخرت. هم می‌خواهد امام حسین را راضی‌ کند هم یزید را. هم اماراتِ کوفه را می‌خواهد، هم احترامِ مردم را. نه‌ حاضر است از قدرت بگذرد، نه‌ از خوشنامی. هم آب می‌خواهد هم آبرو. دستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی‌ است که به هیچکدام از چیزهایی که می‌خواهد نمی‌‌رسد. نه سهمی از قدرت می‌‌برد نه‌ از خوشنامی آدمهایِ معمولی‌ راستش نه جرات و ارادهِ امام حسین شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هست! من بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم …

Голосовое сообщение01:23

🥹🤌🏻
+1
🥹🤌🏻

میگه که : آدما رو وقتی سرشون شلوغه بشناس نه وقتی تنهان، تنهایی آدما رو مهربون میکنه!

‏مدرک تحصیلیم؟ فوق تخصص اهمیت دادن به مسائل بی‌اهمیت.

چه عکس های فرستادین ربات🥹🥰

photo content

میگفت: هیچ وقت با دل آدم های مهربون بازی نکنید، چون نمیتونن انتقام بگیرن نه دلشون میاد، نه راهشو بلدن اینجاس که خدا دست به کار میشه!..🥺❤️‍🩹...

photo content

Видеосообщение00:29