197
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-1030 день
Архив постов
197
مثل یک موسیقی زیبا در تاکسی بودی!
نصفه گوش دادم
کمی از آن در خاطرم ماند،
و تا ابد آن را پیدا نکردم...
197
«آدمهای خوب رنج بیشتری میکشند چون از رنج دیگران هم رنج میبرند. من نمیدانم آدم خوبی هستم یا نه ولی این را میدانم که بیشتر از سهمم رنج میبرم.»
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
