ru
Feedback
متقرفوناش

متقرفوناش

Открыть в Telegram

قناه عملتها عشان امي قالتلي شوفيلك شغلانه

Больше
3 662
Подписчики
Нет данных24 часа
-417 дней
-12430 день
Архив постов
علي ما اعتقد أن حياتنا هتبقي افضل وأحسن لو خرجنا من زون الضحيه ،لو ركزنا علي نفسنا إننا نبقي الأحسن وبطلنا نعيش دور المظلوم ( جيت عليا ،ظلمتني ،أذتني) مفيش مشكله كلنا بنمر بتجارب بس انا مش هفضل طول الوقت محلك سر "هسحب نفسي نهائي من دور الضحيه وهتقمص دور المثاليه لأني فعلاً مثاليه وهبداء اركز علي الأهم وأشوف حياتي ومستقبلي واخد بأيدي في المكان اللي يناسبني "

الواحد كان نفسه

كان بيفضل كل شوية يغنيلى أنا خونتك إمبارح وانا كنت باخدها بهزار

حضرتك لابسه حزام سيف الدين قطز ورايحه علي فين كده

انا مش متخيله رد فعلي لو اتجوزت وجوزي قالي اقعدي مفيش نزول

هي احزاني بتضحك اوي كدا؟🤨

وحشني اوي اني اعمل حاجة بحبها (انا مبقتش بحب حاجة)

مش فاهمه ايه سبب دخولك في ريليشن لو مكنش هدفك النهائي منها هو الجواز؟ في الواقع لازم تحط مبدأ لنفسك لو أنت مش مستعد للجواز يبقي أنت مش مستعد للدخول في علاقه وإلا أنت بتخش في علاقه ليه أساسًا! بتقضي وقت؟ لو عايز تقضي وقت دور علي هواية ليك لو بتقضي وقت؟ روح ألعب رياضه، أخرج، أعمل شي يفيدك عمومًا لكن متبررش ومتستخدمش قلب شخص وتعلقه بيك وتوهمه عشان تضيع وقت فراغك ده عليه

داريت علي شمعتي مقادتش مداريتش عليها مقادتش بردو هو ف ايه

بقيت تنحة زي الرجالة باجي من برا مش عايزة صداع واكل لقمة وانام

ايه العسل الي هو فيه ده انا كل اما اشوفه بقعد باقي اليوم مذهول اقسم بالله اجمل واحسن حاجه خلقها ربنا ( السرير )

لا بس قطر ستة إلا تلت طلع مكيف

يحبيبتي مانا قولتلك فهماكي بتكملي كلام ليه

شكراً انك لحقتني والله كان فاضل شويه وافتكر نفسي حاجه عندك

لما شخص بحبّه يزعلني الموضوع ما بيبقاش مُجرّد زعل وقمصة وخلاص، لأ أنا حقيقي نفسيّتي بتتعب جدًا، ويومي بيتأثر بشكل كبير وما ببقاش طايقه حد ولا حاسه بمُتعة أي حاجة بعملها حتى لو بعمل كُل الحاجات اللي بحبها حرفيًا ما بيبقاش ليها طعم، فأنا بعترف إنّي للأسف لما بزعل باخُد على خاطري جدًا والزعل دا بيسد نفسي عن كُل حاجة حواليا وبيتعبني بشكل مُرعب

طب ما ليه من الاول

هي متخيلة ان نايمة ومش حاسة حبيبتي انا ميتة

امي عارفة ان عندي حساسية وبتخنق من الاماكن المغلقة بتعمل ايه بقى قبل ما تنزل بتدخل عندي تحط برفيوم وتقفل الشباك والباب وتنزل لو ده مش قـتل عمد مع سبق الاصرار والترصد يبقا ايه

اللي مستنيك علي غلطه متعزهاش عليه

عارفين اي الحلو بجد ؟ أنك تبقي اشطر كتكوت وناجح في شغلك ودراستك واهمهم علاقتك ب ربنا وبتجتهد عشان تغير نفسك للأحسن وكل اللي حواليك يتمنوا قربك ليهم والأحسن بقي انك متدخلش نفسك في نقاش مع شخص ولا حوارات الناس اللي ملهاش لازمه وانك تبقي عايش بنفسك ومع نفسك ومكتفي بقدرك احسن حد في الدنيا ومش عايز لا تحب ولا تتحب والحمدلله علي ده حال ❤️