متقرفوناش
Ir al canal en Telegram
3 659
Suscriptores
Sin datos24 horas
-417 días
-12430 días
Archivo de publicaciones
3 660
علي ما اعتقد أن حياتنا هتبقي افضل وأحسن لو خرجنا من زون الضحيه ،لو ركزنا علي نفسنا إننا نبقي الأحسن وبطلنا نعيش دور المظلوم ( جيت عليا ،ظلمتني ،أذتني)
مفيش مشكله كلنا بنمر بتجارب بس انا مش هفضل طول الوقت محلك سر "هسحب نفسي نهائي من دور الضحيه وهتقمص دور المثاليه لأني فعلاً مثاليه وهبداء اركز علي الأهم وأشوف حياتي ومستقبلي واخد بأيدي في المكان اللي يناسبني "
3 660
مش فاهمه ايه سبب دخولك في ريليشن
لو مكنش هدفك النهائي منها هو الجواز؟
في الواقع لازم تحط مبدأ لنفسك
لو أنت مش مستعد للجواز يبقي أنت مش مستعد للدخول في علاقه
وإلا أنت بتخش في علاقه ليه أساسًا!
بتقضي وقت؟
لو عايز تقضي وقت دور علي هواية ليك
لو بتقضي وقت؟
روح ألعب رياضه، أخرج، أعمل شي يفيدك عمومًا
لكن متبررش ومتستخدمش قلب شخص وتعلقه بيك وتوهمه عشان تضيع وقت فراغك ده عليه
3 660
ايه العسل الي هو فيه ده انا كل اما اشوفه بقعد باقي اليوم مذهول اقسم بالله اجمل واحسن حاجه خلقها ربنا ( السرير )
3 660
Repost from علي حسب المود♡,
لما شخص بحبّه يزعلني الموضوع ما بيبقاش مُجرّد زعل وقمصة وخلاص، لأ أنا حقيقي نفسيّتي بتتعب جدًا، ويومي بيتأثر بشكل كبير وما ببقاش طايقه حد ولا حاسه بمُتعة أي حاجة بعملها حتى لو بعمل كُل الحاجات اللي بحبها حرفيًا ما بيبقاش ليها طعم، فأنا بعترف إنّي للأسف لما بزعل باخُد على خاطري جدًا والزعل دا بيسد نفسي عن كُل حاجة حواليا وبيتعبني بشكل مُرعب
3 660
امي عارفة ان عندي حساسية وبتخنق من الاماكن المغلقة بتعمل ايه بقى قبل ما تنزل بتدخل عندي تحط برفيوم وتقفل الشباك والباب وتنزل لو ده مش قـتل عمد مع سبق الاصرار والترصد يبقا ايه
3 660
عارفين اي الحلو بجد ؟
أنك تبقي اشطر كتكوت وناجح في شغلك ودراستك واهمهم علاقتك ب ربنا وبتجتهد عشان تغير نفسك للأحسن وكل اللي حواليك يتمنوا قربك ليهم والأحسن بقي انك متدخلش نفسك في نقاش مع شخص ولا حوارات الناس اللي ملهاش لازمه وانك تبقي عايش بنفسك ومع نفسك ومكتفي بقدرك احسن حد في الدنيا ومش عايز لا تحب ولا تتحب والحمدلله علي ده حال ❤️
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
