ru
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Открыть в Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Больше
639
Подписчики
-124 часа
-37 дней
-730 день
Архив постов
ملكش والله غيره ،مهما عملت ولما تقبل عليه ،هيقبلك ،دا ربنا يحبيبي 💗.

انت ليك غيره ؟

أرجع مسلم لربنا ،كفايه اللي بتعمله ،انت مش قد العذاب والله.

النهارده كلامي هيبقى عباره عن رسايل لناس أنا معرفهاش ولا هي تعرفني ،بس زي م تكون كدا ربنا سخرني عشان اقولك الكلمتين دول ؟

السلام عليكم ،انا جايه أصيح بقالي فتره طويله غايبه عن الصياح.

https://www.facebook.com/share/14EWYZhwkPW/ منتهى التحفه💗.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،بخير الحمدلله ،عاوزه نوع الهدايا ايه طيب ،Hand made ؟ هنزل لينك واحده قريبتي اسعارها تحفه و
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ،بخير الحمدلله ،عاوزه نوع الهدايا ايه طيب ،Hand made ؟ هنزل لينك واحده قريبتي اسعارها تحفه وشغلها تحفه التحفه🦋.

الكرِيمَتانِ: العينان؛ لذلك يُقال عن ابنةِ المَرء كرِيمَتهُ، كأنَّ قَولهُم: عَينهُ !💕
الكرِيمَتانِ: العينان؛ لذلك يُقال عن ابنةِ المَرء كرِيمَتهُ، كأنَّ قَولهُم: عَينهُ !💕

حسدوكم أنا عارفهم 😭😭😭😭😭.

عشان عموماً الريال مجاش😭😭😭😭😭😭😭😭😭.

مش عاوزه اقولكم ماتش الريال كان عامل ازاي.

‏عايزين نبقى نَأنَس وَ يُؤنَس بِنا.

مسمعش غير الخريجه راحت الخريجه جت 😂💗💗💗.

نجحت ،وبقيت سنيور يولاد 😂💗💗💗💗💗💗💗.

ومَا نُور البيوت سوى البنَات بهِن الأُنسِ بعد الشتَات🤍.

وَجَّهْتُ وَجْهِي نَحْوَ بَابِكَ رَاجِيًا، وَالحَالُ لَا يَخْفَىٰ وَأَنْتَ عَلِيمٌ❤️‍🩹.

الواحد وصل لمرحلة إن حتي الأمور اللي تخصه مش عايز يتدخل فيها.

إذا المـرءُ لا يَرعاكَ إلاّ تَكَلُّفًا فدَعهُ ولا تُكثِرْ عليه التأسُّفًا !!

أُقدم لك نِصف قلبي عندما تحنو عليّ و لك قلبي كاملاً عندما لا أهون عليك💗.

الست اللي بتنزل في حرّ الصيف، لابسة حجابها وبكامل حشمتها، كأنها بتقول لربّنا: "يا رب، أنا اخترت حرّ الدنيا عشان أبعد عن نار الآخرة" • اللهم اصرف عنهن حرّ جهنم، وارزقهن الجنة ونعيمها. 🦋