ru
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Открыть в Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

Больше
1 957
Подписчики
+524 часа
+87 дней
+2330 день
Архив постов
تولدت مبارك عزيزِ من. 🫀
+1
تولدت مبارك عزيزِ من. 🫀

Repost from N/a
بهترین بودن خیلی سخته. خیلی تنهاست.

صبر می‌کنم چون بهت اعتماد دارم. شکرت.

جز تو همه مى‌خواهند با من حرف بزنند. من اما به سكوت تو گوش مى‌دهم.

Repost from صفحه ۵۸۲
هروقت دیدید کسی زیاد دست و پا می‌زند، زیاد به این چیز و آن چیز چنگ می‌زند، زیاد حرف می‌زند و حرف‌هایش را پس می‌گیرد، یعنی مستاصل شده است. آدم مستاصل نه تذکر می‌خواهد نه راهنمایی، طعنه و سرکوفت که هیچ. آدم مستاصل مراعات می‌خواهد. اگر گوشی برای شنیدن خواست دریغ نکنید وگرنه همانی باشید که همیشه بودید. تغییر در رفتار با چنین شخصی، حس استیصال را بیشتر می‌کند چرا که با خودش گمان می‌کند با رفتارهایش دارد وجهه خودش را هم خراب می‌کند و دوستانش را از دست می‌دهد.

از درد این زخم آزرده‌ام. کاش می‌شد می‌دیدمت و قلبم تا مدت‌ها از فراموش کردنت دست می‌کشید.

ما با یک فحشای سیستماتیک طرفیم احمد. رژیم با فحشای سازماندهی‌شده به مبارزه با مبارزه رو آورده است! نسلِ تهی شده از معنا، نسلِ خو کرده به رقص و آواز، نسل مصرف‌زده، نسل ماری‌جوانا و الکل، نسل بهروز وثوقی و هایده و گوگوش، نسل وامانده و بی‌قهرمان! و این نسل، اصالت را به هر چیزی خواهد داد جز مبارزه! • ارتداد.

- ما با یک فحشای سیستماتیک طرفیم احمد. + تعبیر دقیقی‌ست. - رژیم با فحشای سازماندهی‌شده به مبارزه با مبارزه رو آورده است! نسلِ تهی شده از معنا، نسلِ خو کرده به رقص و آواز، نسل مصرف‌زده، نسل ماری‌جوانا و الکل، نسل بهروز وثوقی و هایده و گوگوش، نسل وامانده و بی‌قهرمان! و این نسل، اصالت را به هر چیزی خواهد داد جز مبارزه! • ارتداد.

این کتاب ارتداد واقعاً عجیبه تمام مکالمتش شرح حال امروز ماست. دلم نمیاد تنهایی بخونم.

photo content

انتخاب پدیده‌ی پیچیده‌ای است. انسان چون انتخاب می‌کند، انسان است. انتخاب می‌کند و بر انتخابش پای می‌فشارد. پای فشردن بر انتخابی که آزادانه باشد تحسین‌برانگیز است. اما چه بسیار که انتخابی ظاهراً آزادانه، محصول سلسله‌ای از علل ناپیدای احساسی و روانی است. مشکل این‌جاست که عمر انسان محدود و بازگشتن از انتخابی که جوانی، عشق، رابطه‌ی انسانی، عقیده و ده‌ها دارایی دیگر را معطل یا ضایع کرده است، گاهی محال است. • ارتداد.

صبح شنبه :
صبح شنبه :

Repost from رحیل
کلاس درسی که دوست داشتم صبح های شنبه داشته باشم :( 💡 @agha_kamal
کلاس درسی که دوست داشتم صبح های شنبه داشته باشم :( 💡 @agha_kamal

نمی‌دانم چرا تحمل جمعیت را ندارم. تحمل زندگی فامیلی را ندارم. من آن‌قدر به تنهایی خودم عادت کرده‌ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس می‌کنم. تا دور هستم دلم می‌خواهد نزدیک باشم و نزدیک باشم و نزدیک که می‌شوم می‌بینم اصلاً استعدادش را ندارم. • فروغ فرخزاد.

Repost from آن؛
«هر کس باید بتواند به جایی پناه آورد، چون مواردی پیش می‌آید که حتماً لازم است انسان بتواند به یکجا، به هر کجا که باشد برود.» - جنایت و مکافات؛ فئودور داستایوفسکی. #کتاب_بخوانیم @monadchannel

غمت غمگینم کرده اما، دوستت دارم.

‏به خودت میای می‌بینی داری برای مسئله‌ای که قبل‌تر چندین‌بار پذیرفتی، غصه می‌خوری! پس بخواب. توو بیداریه که تلخه حقایق.

لالا کن دختر زیبای شبنم..

Ali-Zand-Vakili-Lalaei-128.mp33.82 MB

آدم‌هايی که بیش‌تر از من و تو سرشان می‌شود می‌گویند انسان متمدن کسی است که در تنهایی احساس تنهایی نکند. تو باید برای خودت یک دنیای درونی داشته باشی و هم‌چنین تکیه‌گاه‌های ثابت روحی و فکری! یعنی در عین حال که در میان مردم زندگی می‌کنی خودت را کاملاً از آن‌ها بی‌نیاز بدانی. مردم هیچ به ما نمی‌دهند که ما خودمان از به‌دست آوردنش عاجز باشیم. از مردم، فقط رنج و ناراحتی و سر و صدای بی‌خود نصیب آدم می‌شود.

Saved Messages - Статистика и аналитика Telegram-канала @secure_message