ru
Feedback
"Cigarettes after shrek"

"Cigarettes after shrek"

Открыть в Telegram

She's never where she is. She's only inside her head.

Больше
475
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
+1130 день
Архив постов
photo content
+6

(مثال زدم؟

خیلی از آدما مثلا تو سن ۱۹ یا ۲۰ سالگی میمیرن ما فقط اونارو ۷۵ سالگی خاک میکنیم.

بنظرتون خیلی جالب نیست که تو این سن آمادگی مرگو داریم؟

Let me die first Or I will die twice

Ur dad will never change, Run away.

I'm not a whole person and I don't think I ever will be. Parts of me died in different parts of my life... And I visit them in dreams.

I didn't feel at home in life.

داری به همونی تبدیل میشی که همیشه ازش میترسیدی و متنفر بودی؟

من دیگه به درگیر بودن ذهنم و مشکلات احساسیم و مسائل زندگیم عادت کردم... بدون اونا احساس میکنم یچیزی کمه

I survived everything but i fear that I cannot survive myself.

خب باشه‌.

یا درستش میکنیم یا تمومش میکنیم.

Gojira🛐

بخدا موهاتونم نمیسوزه

سشوار؟ نه مرسی هد بزنید🫶🏻

So why don't we go, Somewhere only we know?

اندوه تابستانی