"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
475
المشتركون
-124 ساعات
-27 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
خیلی از آدما مثلا تو سن ۱۹ یا ۲۰ سالگی میمیرن
ما فقط اونارو ۷۵ سالگی خاک میکنیم.
I'm not a whole person and I don't think I ever will be. Parts of me died in different parts of my life... And I visit them in dreams.
من دیگه به درگیر بودن ذهنم و مشکلات احساسیم و مسائل زندگیم عادت کردم...
بدون اونا احساس میکنم یچیزی کمه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
