مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Открыть в Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Больше714
Подписчики
+124 часа
-47 дней
-730 день
Архив постов
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
چهار روز قمر در عقرب، دو سه روز فول مون و اینا، ده روز پی ام اس، یک هفته پریود، دو سه روزم بذاریم واسه خستگی کاری و درسی، چند روزشم دعوا میکنم با این و اون و بعد ازم میپرسی چرا همیشه کلت خرابه؟ عزیزم؟
Repost from everything i wanted
خشمی که هر روز با خودم حمل میکنم به زودی قراره مادرمو بگاد. حتا خودم هم از اون روز میترسم که انگر ایشوزمو بالا بیارم روی کسی.
نیاز دارم شخصی رو به عنوان مسئول روابط انسانیم انتخاب کنم چون این افتضاحی که من میبینم حالا حالاها درست بشو نیست
نمیدونم با چه منطقی تصمیم گرفتم تو یک روز هم باشگاه برم و هم دانشگاه و هم سرکار.
Repost from N/a
همه ایشوها حل میشه یا یاد میگیری باهاشون کنار بیای؛ بجز فمیلیایشوز که تا ابد کیرش توی کونته.
احساس میکنم یکبازه از زمان هست هرسال که من باید به یقین حتما در گا باشم، منظورم تمام سال هست البته.
خداروشکر گریه تو خیابون و دانشگاه و کافه رو هم آنلاک کردم. انشالله فروپاشی روانیهای بیشتر در مکانهای جدیدتر❤️
نمیدونم چطور بگم ولی هرلحظه ممکنه از استرس بشینم همین وسط گریه کنم خودمو بکشم
ببخشید از محیطهایی که مردها توش زیادن بیزارم باعث میشن بخوام گریه کنم و فریاد بکشم و موهام رو دونه دونه جدا کنم و از دستشون فرار کنم برم تو یک جنگل پر از خرس. انواع خرسها. گریزلی و هرچی.
ببینید تنها بخش بامزهی کارم اینه که یه کاسکو هست اسمش فندوقه ولی حتی اونم نمیذاره بهش دست بزنم نازش کنم چون دوستم نداره
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
