مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد712
المشتركون
-424 ساعات
-37 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
به زندگیم که نگاه میکنم میبینم کلا از هر کاری که کردم پشیمونم. مهم نیست چیکار کردم، فقط میدونم پشیمونم. از اینکه تونستم دووم بیارم پشیمونم، از اینکه الان اینجا ام و دارم مینویسم پشیمونم، از اینکه وقتی شیش سالم بود تصمیم گرفتم راجع به مهمترین چیزها تو زندگیم هیچ سوالی نپرسم پشیمونم، از اینکه یکروز بیدار شدم و خواستم موهام رو بلند کنم پشیمونم، از اینکه یکروز خواستم موهام رو از ته بزنم هم پشیمونم، از اینکه خودم رو از چاله در اوردم انداختم تو چاه پشیمونم، از اینکه شبیه به آدمهایی که دوستشون نداشتم شدم پشیمونم، از اینکه هنوز نتونستم پدرم رو ببخشم پشیمونم، از اینکه نخواستم کسی بهم کمک کنه پشیمونم، از اینکه فکر میکردم اوضاع بهتر میشه پشیمونم. من حتی از اینکه کتابهام پیشت موندن هم پشیمونم، از اینکه بارها و بارها خودم رو مجبور کردم که صحبت کنم پشیمونم، از اینکه هربار به خودم قول میدم ارتباطم رو به صفر برسونم و باز هم نمیتونم رو قولم بمونم پشیمونم، از اینکه الان دارم آب پرتقال میخورم درحالی که دلم میخواست چای بخورم پشیمونم، از اینکه چرا خیلی چیزها رو زودتر تجربه کردم پشیمونم، از اینکه گاهی اوقات حس میکنم هیچ کنترلی رو زندگیم ندارم پشیمونم و نمیدونم تا چه زمانی قراره به این پشیمونی ادامه بدم.
ببخشیدها شما وقتی عصبانی یا ناراحتید چطور آهنگهای غمگین گوش میدید میشه به منم یاد بدید؟ چون من تا با بلندترین حالت ممکن مرلین منسون گوش ندم آروم نمیگیگیرم.❤️
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
