203
Подписчики
+124 часа
+17 дней
+130 день
Архив постов
203
کوله بارو بستم دیگه و
خیابونای شهرم بد وضعیه
حتی از خودم بدم میاد
مامان بچت از دست رفت دیگه..
203
سال تحویل امسال غروب جمعه اس، یه همچین سکانس غم انگیزی برای پایان این سال غمانگیز لازم بود
203
افتادن با نمره ۲ بهتر از افتادن با نمره ۹ ئه، مرگ مغزی بهتر از قطع نخائه، سقوط بهتر از آویزون موندنه، و نبودن بهتر از نادیده گرفته شدنه…
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
