fa
Feedback
𝘦𝘷𝘰𝘭𝘷𝘪𝘯𝘨

𝘦𝘷𝘰𝘭𝘷𝘪𝘯𝘨

رفتن به کانال در Telegram

♻️ در حال تکامل؛ لطفا صبور باشید..!

نمایش بیشتر
203
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
+130 روز
آرشیو پست ها
کوله بارو بستم دیگه و خیابونای شهرم بد وضعیه حتی از خودم بدم میاد مامان بچت از دست رفت دیگه..

T.mp38.91 MB

پیام ویدیو00:27

سال تحویل امسال غروب جمعه اس، یه همچین سکانس غم انگیزی برای پایان این سال غم‌انگیز لازم بود

من عادتای کصشرمو خیلی‌وقته گذاشتم کنار، یکیش دوست داشتن تو بود.

دیگه هیچ ذوقی برایمان،نماند..

دست خودت نیست جون به جونت کنن جنده ای.

عشق این است....! هزار دلیل واسه رفتن داشته باشی.بمانی؛)

پیام ویدیو00:10

cem_adrian_kul.Mp34.57 MB

افتادن با نمره ۲ بهتر از افتادن با نمره ۹ ئه، مرگ مغزی بهتر از قطع نخائه، سقوط بهتر از آویزون موندنه، و نبودن بهتر از نادیده گرفته شدنه…

گاهی نمی‌گذرد حتی اگر بسیار گذشته باشد.

+2
انزوا.mp3110.32 MB

Collection Ali yasini.mp3104.77 MB

Collection Shayan yo.mp364.30 MB

اگر از احوال ما بخواهی، سوختیم و کسی آبی به آتش ما نزد. همه تماشا کردند، همه عبور کردند.