بازارآموزان (بورس ایران)
Открыть в Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
Больше1 011
Подписчики
-224 часа
-17 дней
+1230 день
Архив постов
استارت ورود خودرو به بورس با روشی جدید
عرضه گواهی سپرده ماشین KMC T9 در بورس کالا
ویژگی این روش امکان بهره مندی از نوسانات بازار خودرو به صورت آنلاین و هم تحویل فیزیکی آن است
یعنی هم می توانی سرمایه گذار باشی و تحویل نگیری و هم می توانی مصرف کننده باشی و در یک بازار رقابتی و شفاف خرید کنی.
تاثیر روی کدوم سهم داره؟
#کالا
#زکشت
روی قیمتی که علامت زدم در سقف کانال می تونید سیو سود کنید و با سود بیاید بیرون.
هنوز گیر و گور داره و خبری از حرکات شارپ اون مدلی که دلمون میخواست نیست.
حدود 22% می تونه از همین قیمت فعلی بالاتر بره.
#خگستر
علت حرکت نکردن سهم این هست که درگیر یک مقاومت ماینور یا همون فرعی هست.
هر چقدرم وقت کشی کنه مجبور میشه بره بالا.
اگر بنا به هر علتی جهت حرکتیش درست نباشه اطلاع رسانی می کنیم.
#خودرو
عزم و اراده کافی برای دیدن سقف قبلی رو داره و به نظرم 37% سود خواهد داد پس همچنان نگهداری کنید.
وقتی برسه سقف قبلی اون جا مجددا باید بررسی کنیم.
#شاخص_کل
همچنان وضعیت بد نیست و مشکل خاصی نداره و لنگون لنگون میره بالا.
#زفجر
سهم خوبی نیست کلا و دلایل معتبری هم برای این حرفم دارم.
فعلا هم نزولیه و نمی خرمش.
الگوی سفید رنگ رو که شکست و مشخص شد چی به چیه اون وقت آدم وارد می شه و لذت می بره.
فعلا هیچی چون چشم انداز خوبی نداره
#ثفارس
وضعیتش خوب نیست.
اگر از همین محدوده 2000 تومان برنگرده بالا احتمال داره حتی 40% هم اصلاح بده.
خیلی خیلی دقت کنیدبه رفتارش تو این محدوده
در صورت لزوم چارت آپدیت می شود.
معاون ترامپ: ما از پاسخ ایرانی ها در مذاکرات به برخی از نکات مورد نظرمان راضی بودیم
ونس مدعی شد:
شانسی برای توافقی وجود دارد که ايران به اقتصاد جهانی متصل کند، اما این توافق هرگونه شانسی برای دستیابی به سلاح هستهای را از بین خواهد برد.
مذاکرات با ايران خوب بود و ما از پاسخ آنها به برخی از نکات مورد نظرمان راضی بودیم.
الجزیره
اخبار غیررسمی اما پررنگ در محافل اقتصادی حاکی از آن است که شرکت خودروسازی سایپا، یکی از دو غول صنعت خودروی ایران، در شرف واگذاری به هلدینگ داتوان، منتسب به بابک زنجانی، قرار دارد.
این معامله که گفته میشود با موافقت سازمان بورس و با ارزش تقریبی یک میلیارد دلار انجام خواهد شد، میتواند بزرگترین تحول در صنعت خودروسازی ایران در سالهای اخیر باشد.
#زمگسا
طبق پستی که ریپلای کردم سقف قبلی رو زد و دیگه هیچ کس تو ضرر نیست.
شرمندگیش هم موند برای اونایی که مردم رو دو سال رو این سهم گرفتار کردن.
کسایی که از قبل این سهم رو دارن نگهش دارند.
کسانی که ندارند این جاها وسوسه نشوند و نخرند.
در قیمت 645 توصیه به خرید #خودرو داشتیم.
باز هم تکرار می کنم خودرو سقف قیمتی قبلی رو میزنه و همون موقع چارت آپدیت خواهد شد.
در مورد کالا خیلی حرف زدیم وقتی قیمتش پایین بود.
قصد به رخ کشیدن ندارم فقط حرف هایی که الان در مورد سهم های جدید می زنم رو جدی بگیرید و به اراجیف بی سر و ته کسایی که جز کاسه لیسی برای منجمان معتاد چیزی بلد نیستند توجه نکنید.
سهم خوب راهو خودشو میره هر چند منم بیام پشت سرش بد بگم.
ظاهرا خساپا قراره جای کوییک واقعا بنز تولید کنه که این جور خریدار نشسته پاش
پرتقاضاترین سهم ها در پیش گشایش
وساپا 1,208 میلیارد تومان
کالا 691 میلیارد تومان
شنفت 541 میلیارد تومان
ونیکی 503 میلیارد تومان
ورنا 473 میلیارد تومان
خیمن 268 میلیارد تومان
شتران 227 میلیارد تومان
ثمسکن 205 میلیارد تومان
واتی 204 میلیارد تومان
سصفها 129 میلیارد تومان
وپاسار 129 میلیارد تومان
خوساز 101 میلیارد تومان
غبشهر 101 میلیارد تومان
صندوق ها
پالایش 884 میلیارد تومان
نارنج 580. میلیارد تومان
جهش 256 میلیارد تومان
اهرم 180 میلیارد تومان
شتاب 123 میلیارد تومان
دارا_یکم 99 میلیارد تومان
تا پروفسور چشماشو باز نکرده یه آب به دماغ و صورتش نزده این رو بگم که نرخ بهره فدرال رزرو امروز اعلام میشه و چنان چه کاهش پیدا کنه رشد قیمتی برخی کامودیتی ها رو می تونه در پی داشته باشه و شنبه یک بهونه خوب برای مثبت به بورس بده.
البته اما و اگرش هم زیاده ولی خب آرزو بر جوانان عیب نیست🤝✅
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
