fa
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

رفتن به کانال در Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

نمایش بیشتر
1 011
مشترکین
-224 ساعت
-17 روز
+1230 روز
آرشیو پست ها
استارت ورود خودرو به بورس با روشی جدید عرضه گواهی سپرده ماشین KMC T9 در بورس کالا ویژگی این روش امکان بهره مندی از نوسانات بازار خودرو به صورت آنلاین و هم تحویل فیزیکی آن است یعنی هم می توانی سرمایه گذار باشی و تحویل نگیری و هم می توانی مصرف کننده باشی و در یک بازار رقابتی و شفاف خرید کنی. تاثیر روی کدوم سهم داره؟ #کالا

#زکشت روی قیمتی که علامت زدم در سقف کانال می تونید سیو سود کنید و با سود بیاید بیرون. هنوز گیر و گور داره و خبری از حرکات شار
#زکشت روی قیمتی که علامت زدم در سقف کانال می تونید سیو سود کنید و با سود بیاید بیرون. هنوز گیر و گور داره و خبری از حرکات شارپ اون مدلی که دلمون میخواست نیست. حدود 22% می تونه از همین قیمت فعلی بالاتر بره.

#خگستر علت حرکت نکردن سهم این هست که درگیر یک مقاومت ماینور یا همون فرعی هست. هر چقدرم وقت کشی کنه مجبور میشه بره بالا. اگر ب
#خگستر علت حرکت نکردن سهم این هست که درگیر یک مقاومت ماینور یا همون فرعی هست. هر چقدرم وقت کشی کنه مجبور میشه بره بالا. اگر بنا به هر علتی جهت حرکتیش درست نباشه اطلاع رسانی می کنیم.

#خودرو عزم و اراده کافی برای دیدن سقف قبلی رو داره و به نظرم 37% سود خواهد داد پس همچنان نگهداری کنید. وقتی برسه سقف قبلی اون
#خودرو عزم و اراده کافی برای دیدن سقف قبلی رو داره و به نظرم 37% سود خواهد داد پس همچنان نگهداری کنید. وقتی برسه سقف قبلی اون جا مجددا باید بررسی کنیم.

#شاخص_کل همچنان وضعیت بد نیست و مشکل خاصی نداره و لنگون لنگون میره بالا.
#شاخص_کل همچنان وضعیت بد نیست و مشکل خاصی نداره و لنگون لنگون میره بالا.

#زفجر سهم خوبی نیست کلا و دلایل معتبری هم برای این حرفم دارم. فعلا هم نزولیه و نمی خرمش. الگوی سفید رنگ رو که شکست و مشخص شد
#زفجر سهم خوبی نیست کلا و دلایل معتبری هم برای این حرفم دارم. فعلا هم نزولیه و نمی خرمش. الگوی سفید رنگ رو که شکست و مشخص شد چی به چیه اون وقت آدم وارد می شه و لذت می بره. فعلا هیچی چون چشم انداز خوبی نداره

#ثفارس وضعیتش خوب نیست. اگر از همین محدوده 2000 تومان برنگرده بالا احتمال داره حتی 40% هم اصلاح بده. خیلی خیلی دقت کنیدبه رفت
#ثفارس وضعیتش خوب نیست. اگر از همین محدوده 2000 تومان برنگرده بالا احتمال داره حتی 40% هم اصلاح بده. خیلی خیلی دقت کنیدبه رفتارش تو این محدوده در صورت لزوم چارت آپدیت می شود.

صبح همگی به خیر مخصوصا کسانی که هم #انرژی دارند هم #کالا

معاون ترامپ: ما از پاسخ ایرانی ها در مذاکرات به برخی از نکات مورد نظرمان راضی بودیم ونس مدعی شد: شانسی برای توافقی وجود دارد که ايران به اقتصاد جهانی متصل کند، اما این توافق هرگونه شانسی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را از بین خواهد برد. مذاکرات با ايران خوب بود و ما از پاسخ آنها به برخی از نکات مورد نظرمان راضی بودیم. الجزیره

یک میلیارد دلار خیلی رقم کم و خنده داری هست برای سایپا

اخبار غیررسمی اما پررنگ در محافل اقتصادی حاکی از آن است که شرکت خودروسازی سایپا، یکی از دو غول صنعت خودروی ایران، در شرف واگذاری به هلدینگ دات‌وان، منتسب به بابک زنجانی، قرار دارد. این معامله که گفته می‌شود با موافقت سازمان بورس و با ارزش تقریبی یک میلیارد دلار انجام خواهد شد، می‌تواند بزرگ‌ترین تحول در صنعت خودروسازی ایران در سال‌های اخیر باشد.

#زمگسا طبق پستی که ریپلای کردم سقف قبلی رو زد و دیگه هیچ کس تو ضرر نیست. شرمندگیش هم موند برای اونایی که مردم رو دو سال رو ای
#زمگسا طبق پستی که ریپلای کردم سقف قبلی رو زد و دیگه هیچ کس تو ضرر نیست. شرمندگیش هم موند برای اونایی که مردم رو دو سال رو این سهم گرفتار کردن. کسایی که از قبل این سهم رو دارن نگهش دارند. کسانی که ندارند این جاها وسوسه نشوند و نخرند.

در قیمت 645 توصیه به خرید #خودرو داشتیم. باز هم تکرار می کنم خودرو سقف قیمتی قبلی رو میزنه و همون موقع چارت آپدیت خواهد شد.

در مورد کالا خیلی حرف زدیم وقتی قیمتش پایین بود. قصد به رخ کشیدن ندارم فقط حرف هایی که الان در مورد سهم های جدید می زنم رو جدی بگیرید و به اراجیف بی سر و ته کسایی که جز کاسه لیسی برای منجمان معتاد چیزی بلد نیستند توجه نکنید. سهم خوب راهو خودشو میره هر چند منم بیام پشت سرش بد بگم.

#کالا دورنمای ما این هست. امروز هم صف خرید فوق سنگین بست.

ظاهرا خساپا قراره جای کوییک واقعا بنز تولید کنه که این جور خریدار نشسته پاش
ظاهرا خساپا قراره جای کوییک واقعا بنز تولید کنه که این جور خریدار نشسته پاش

پرتقاضاترین سهم ها در پیش گشایش وساپا       1,208    میلیارد تومان کالا        691      میلیارد تومان شنفت        541      میلیارد تومان ونیکی       503      میلیارد تومان ورنا        473      میلیارد تومان خیمن        268      میلیارد تومان شتران       227      میلیارد تومان ثمسکن       205      میلیارد تومان واتی        204      میلیارد تومان سصفها       129      میلیارد تومان وپاسار      129      میلیارد تومان خوساز       101      میلیارد تومان غبشهر       101      میلیارد تومان صندوق ها پالایش      884      میلیارد تومان نارنج          580.    میلیارد تومان جهش         256      میلیارد تومان اهرم        180      میلیارد تومان شتاب        123      میلیارد تومان دارا_یکم    99       میلیارد تومان

217میلیون صف خرید کالا چی میگه؟؟؟؟

#خساپا آماده برای بازگشایی
#خساپا آماده برای بازگشایی

تا پروفسور چشماشو باز نکرده یه آب به دماغ و صورتش نزده این رو بگم که نرخ بهره فدرال رزرو امروز اعلام میشه و چنان چه کاهش پیدا کنه رشد قیمتی برخی کامودیتی ها رو می تونه در پی داشته باشه و شنبه یک بهونه خوب برای مثبت به بورس بده. البته اما و اگرش هم زیاده ولی خب آرزو بر جوانان عیب نیست🤝✅