ru
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Открыть в Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Linuxor ?

Канал Linuxor ? (@linuxor) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 26 154 подписчиков, занимая 5 151 место в категории Технологии и приложения и 12 916 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 26 154 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 059, а за последние 24 часа — 48, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 35.88%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 27.37% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 9 386 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 7 158 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

26 154
Подписчики
+4824 часа
+3507 дней
+1 05930 день
Архив постов
Linuxor ?
26 154
می‌گن با جنگ شوخی نباید کرد ولی حس میکنم انقدر سامانه هامون شخمی بودن اسرائیل حمله سایبری رو بیخیال شده و داره فیزیکی حمله می‌کنه ! @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یادتونه گفتم من موقع کار آب می‌خورم بجای قهوه؟ دلیلش اینه تو ایران همیشه اوقات تلخه @Linuxor

Linuxor ?
26 154
مرکز افتا به همه سازمان ها تاکید کرده که پورت های 3389 445 137 138 139 رو ببنید حالا شاید براتون سوال باشه اینا چین؟ 3389 برای RDP هستش که برای ریموت دسکتاپ استفاده می‌شه و معمولا هدف رایج بدافزار هاست. 445 برای SMB هستش که فایل و پرینتر باهاش روی شبکه به اشتراک می‌زارن. و اینم هدف اصلی باز افزاراست مثلا WannaCry از این پورت استفاده می‌کرد پورت های 137 تا 139 هم برای NetBIOS هستش که برای شبکه کردن بین کامپیوترای ویندوزیه و یه تکنولوژی قدیمی و پر باگیه که معمولا هدف هکراست @Linuxor

Linuxor ?
26 154
برای هک هیچ آماده باش لحظه آخری معنی نداره، یا برای امنیت زحمت کشیدید و هکر هارا رو سیاه می‌کنید یا با خاک سیاه یکسان می‌شید @Linuxor

Linuxor ?
26 154
ما سامانه هامون انقدر قدیمیه که هکرای اسرائیلی فعععععک نکنم ازش سر در بیارن ! @Linuxor

Linuxor ?
26 154
مرکز افتا آماده باش سایبری اعلام کرده به همه سازمان ها و سیستم های صنعتی گفته تا 31 ام خرداد باید همتون UP باشید و بهشون هشدار داده فایروال ها و سیستم های امنیتی رو روشن کنید که قراره بهمون حمله بشه ! @Linuxor

Linuxor ?
26 154
این نظریه‌های خلاقانه‌ی بدون سند چیه می‌گین گلدن تایم یاد گیری برنامه نویسی زیر 25 سالگیه؛ برنامه نویسی گلدن تایم نداره اتفاقا هرچی سنت بالا تر باشه کارای بزرگانه تری می‌کنی و مهارت های مکمل بیشتری داری و احتمال موفقیتت بالا تره @Linuxor

Linuxor ?
26 154

Linuxor ?
26 154
ولی این پیام منو از قلعه حسن خان به شرکت اپل برسونید مگه خود گوشی ها قرار نیست شیشه ای بشن، شما خودتون هم که تمو شیشه ای کردی
ولی این پیام منو از قلعه حسن خان به شرکت اپل برسونید مگه خود گوشی ها قرار نیست شیشه ای بشن، شما خودتون هم که تمو شیشه ای کردین اون موقع دیگه هیچی از گوشی دیده نمی‌شه @Linuxor

Linuxor ?
26 154
با این تکنیک می‌شه ابتدای فایل‌های C یه shell script نوشت این بلاگ پستو ببینید با این روش کاری کرده که یه فایل C میتونه خودش
با این تکنیک می‌شه ابتدای فایل‌های C یه shell script نوشت این بلاگ پستو ببینید با این روش کاری کرده که یه فایل C میتونه خودش رو کامپایل کنه sebastiano.tronto.net/blog/2024-09-20-c-scripting @Linuxor ~ thehxdev

Linuxor ?
26 154
🔊 فراخوان جذب کارشناس سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) 🔊 ✅ الزامات موقعیت شغلی: ⭐️ مطالعه و ارتقاء دانش مرتبط با سیستم مدی
🔊 فراخوان جذب کارشناس سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) 🔊   الزامات موقعیت شغلی: ⭐️ مطالعه و ارتقاء دانش مرتبط با سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) ⭐️ همکاری در شناسایی اولیه مخاطرات امنیتی و مستندسازی آن‌ها ⭐️ آشنایی عملی با ممیزی استاندارد ISO 27001 و آماده‌سازی برای ارزیابی‌های داخلی ⭐️ آشنایی با پیگیری وضعیت ریسک‌های امنیتی در واحدهای مختلف سازمان   👍 فرصت استخدام در بزرگترین شرکت‌های بانکی کشور 💯 مزایای دوره: 💵 دریافت حقوق و بیمه از روز اول 🔔سه ماهه، حضوری و تمام‌وقت 💼 امکان استخدام در بزرگ‌ترین شرکت‌های شبکه بانک و پرداخت کشور 🧾 ارائه گواهی معتبر در پایان دوره 📆 مهلت ثبت‌نام: تا ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۴ 🔍 ثبت‌نام و مشاهده موقعیت‌ شغلی کارشناس سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) 🟥 httb.ir/dYOtd 🟥 httb.ir/dYOtd 🟥 httb.ir/dYOtd   💎 آکادینو؛ آکادمی گروه ملی انفورماتیک 🟣🟣🟣🟣🟣🟣🟣

Linuxor ?
26 154
ابزار Perplexity که یه ابزار همه کاره هوش مصنوعیه، به گوشی های سامسونگ اکانت Pro رایگان 200 دلاری می‌ده کافیه با IP آمریکا وارد Galaxy Store بشید و دانلودش کنید و لاگین کنید و اکانتتون Pro می‌شه و روی گوشی غیر سامسونگی هم می‌تونید استفادش کنید. @Linuxor

Linuxor ?
26 154
کد 204 یعنی درخواستت با موفقیت انجام شد ولی هیچ محتوایی برای ارسال توی پاسخ ندارم بهت بفرستم. @Linuxor
کد 204 یعنی درخواستت با موفقیت انجام شد ولی هیچ محتوایی برای ارسال توی پاسخ ندارم بهت بفرستم. @Linuxor

Linuxor ?
26 154
همکارتون بهتون می‌گه کدی که نوشتین fall-through کرده شما باید برید کجای کدتون رو چک کنید؟
Anonymous voting

Linuxor ?
26 154
همیشه LIMIT گذاشتن روی IP آخرین کاری باشه که باید بهش فکر کنید یه IP مال یه نفر نیست که بخوای از هر لحاظی محدودش کنی بخصوص توی ایران که VPN خیلی گسترده استفاده می‌شه، فقط زمانی که مجبور شدی روی IP محدودیت بزار @Linuxor

Linuxor ?
26 154
+ می‌تونم بپرسم شغلتون چیه؟ - روی گوگل باگ بانتی می‌زنم + گوگل که باگ نداره - آره دیگه منم بیکارم @Linuxor

Linuxor ?
26 154
صد تا از اینایی که صد تا کتاب خوندن رو بیارین ممکنه نتونن یه RFC بخونن، مثلا این جمله رو دقت کنید A client SHOULD NOT generate protocol elements or construct protocol elements that are not supported by the server. کلاینت نباید چیزهایی بفرسته که سرور نمی‌فهمه... ولی اگه دلیل موجهی داشته باشه، اشکالی نداره. @Linuxor

Linuxor ?
26 154
یه ویدیو از لینوس توروالدز هست می‌گه ممکنه یه جای کدت گیر کرده باشی این اصلا ناراحت کننده نیست اتفاقا خنده داره @Linuxor

Linuxor ?
26 154
دیپ لرنینگ و LSTM هنوز هم خوراک پیشبینیه ولی بحث چیزای مالی و ترید می‌آد وسط دستو پاش میلرزه و نتیجه خوبی نمی‌ده چون بازار تحت تاثیر نویز ها و خبر های خارجی داره می‌چرخه نه لزوما تاریخ. @Linuxor

Linuxor ?
26 154
گوشی منم شیشه ایه باید ببرمش کمپ @Linuxor