ru
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Открыть в Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Linuxor ?

Канал Linuxor ? (@linuxor) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 26 156 подписчиков, занимая 5 151 место в категории Технологии и приложения и 12 916 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 26 156 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 1 059, а за последние 24 часа — 48, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 35.88%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 27.37% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 9 386 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 7 158 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

26 156
Подписчики
+4824 часа
+3507 дней
+1 05930 день
Архив постов
Linuxor ?
26 156
اینایی که با راست کد می‌زنن چرا منتظرن زبان C منقرض بشه؟ خب شما کد های خوتون رو بزنید دیگه چیکار به این پیرمرد دارید :) @Linuxor

Linuxor ?
26 156
اگه به هک علاقه دارید، فریمورک BEERUS یه ابزار قدرتمند برای تحلیل پویا و مهندسی معکوس اپ‌هاست؛ با قابلیت‌های کاربردی مثل تزریق خودکار Frida، استخراج داده از سندباکس، دامپ‌گیری از حافظه، ادغام با Magisk و چندین ابزار کمکی دیگه که فرآیند تحلیل و دیباگ اپ‌های اندرویدی رو براتون سریع‌تر و ساده‌تر می‌کنه. @Linuxor

Linuxor ?
26 156
Repost from N/a
🔥 بزرگ‌ترین تخفیف سال کوئرا به مناسبت بلک‌فرایدی 🎁 همه دوره‌های برنامه‌نویسی کوئرا نصف قیمت شد! 💳 امکان پرداخت قسطی ‼️ الا
🔥 بزرگ‌ترین تخفیف سال کوئرا به مناسبت بلک‌فرایدی 🎁 همه دوره‌های برنامه‌نویسی کوئرا نصف قیمت شد! 💳 امکان پرداخت قسطی ‼️ الان با تخفیف ثبت‌نام کن و هر زمان که خواستی دوره‌ها رو ببین! 🔗 https://quera.org/r/cqzts

Linuxor ?
26 156
این فرانت کارا چه گیر های الکی می‌دن، یعنی چی آیکون پکات از یه پک نیست؟ من کدامم اصلا از یه پک نیست، از چت باتای مختلفه😁 @Linuxor

Linuxor ?
26 156
لپ تاپ نمی‌برم که از طبیعت لذت ببرم؛ چند دقیقه بعد از لذت بردن از طبیعت : @Linuxor
لپ تاپ نمی‌برم که از طبیعت لذت ببرم؛ چند دقیقه بعد از لذت بردن از طبیعت : @Linuxor

Linuxor ?
26 156
این کتابخونه پردازش زبان جاوااسکریپتی خیلی سبکه و باهاش می‌شه بخش‌های گفتار رو تشخیص داد، همچنین اسم‌ها، افعال، اعداد، تبدیل‌
این کتابخونه پردازش زبان جاوااسکریپتی خیلی سبکه و باهاش می‌شه بخش‌های گفتار رو تشخیص داد، همچنین اسم‌ها، افعال، اعداد، تبدیل‌ها و اطلاعات ساده از متن هم استخراج می‌کنه. توی مثال بالا من تایپ کردم meet next week خودش رفته و توی تقویم هفته بعد رو رنگی کرده compromise.cool @Linuxor

Linuxor ?
26 156
شرکت های خوب یه فرهنگی و رویکرد مدیریتی دارن به اسم بلیم‌لس: که این شکلیه وقتی یه خطا، باگ، و یا حادثه ای رخ می‌ده: هیچ‌کس نباید سرزنش بشه. کسی به دنبال پیدا کردن مقصر نباید باشه. هدف، ریشه‌یابی مشکل و یادگیری برای جلوگیری از وقوع دوباره‌س. چرا؟ چون سرزنش باعث پنهان‌کاری، کاهش اعتماد، ترس از گزارش خطا و کاهش کیفیت تیم می‌شه. توی تیم‌های حرفه‌ای (مثل گوگل SRE)، خطا یه فرصت برای یادگیری سیستماتیکه نه تنبیه افراد. @Linuxor

Linuxor ?
26 156
با ابزار fpm می‌تونید برای اسکریپت هایی که نوشتین پکیج های نصبی توزیع های لینوکس و یا مک بسازین fpm.readthedocs.io/en/latest
با ابزار fpm می‌تونید برای اسکریپت هایی که نوشتین پکیج های نصبی توزیع های لینوکس و یا مک بسازین fpm.readthedocs.io/en/latest @Linuxor

Linuxor ?
26 156
Repost from N/a
به فکر پیشرفت تو مسیر شغلیتی؟ به برنامه‌نویسی هوش مصنوعی علاقه داری ولی نمی‌دونی از کجا شروع کنی و چطور وارد بازار کارش بشی؟
به فکر پیشرفت تو مسیر شغلیتی؟ به برنامه‌نویسی هوش مصنوعی علاقه داری ولی نمی‌دونی از کجا شروع کنی و چطور وارد بازار کارش بشی؟ این فرصت برای توعه. 🗓 تا ۱۵ آذر فرصت داری «بوت‌کمپ استخدامی AI دانشکار» رو با ۲۵٪ تخفیف شرکت کنی! این بوت‌کمپ، یه دوره آموزش معمولی نیست❌ یه دوره پروژه‌محوره که هدفش استخدام‌شدن شماست✅ برای همین هم علاوه بر ۱۶۰ ساعت آموزش، منتورینگ تخصصی و شبیه‌ساز فرآیند استخدام داره. 🍉 روی لینک زیر کلیک کن و یلدای امسال با ما یک دقیقه بیشتر یاد بگیر👇 🔗https://dnkr.ir/yeDj9

Linuxor ?
26 156
هکر ها وقتی توی یه سایتی ثبت نام می‌کنن توی قسمتی که قراره بنویسن کی دعوتشون کرده، آدرس ایمیل خودشون رو می‌نویسن! به امید این
هکر ها وقتی توی یه سایتی ثبت نام می‌کنن توی قسمتی که قراره بنویسن کی دعوتشون کرده، آدرس ایمیل خودشون رو می‌نویسن! به امید اینکه برنامه نویسا یه سوتی داده باشن و اینو چک نکرده باشن. اینطوری اگه جایزه ای هم قرار باشه داده بشه همون اول به خودتون دوبل داده می‌شه. امروز این تریک رو روی سایت SimirarWeb تستش کردم برگشته می‌گه : احمق نباش - تو نمی‌تونی خودت رو دعوت کنی! @Linuxor

Linuxor ?
26 156
اینجا همه چیزای جالب درباره MLOps رو می‌تونید پیدا کنید به‌طور خلاصه، MLOps همون کاری رو برای مدل‌های هوش مصنوعی انجام می‌ده
اینجا همه چیزای جالب درباره MLOps رو می‌تونید پیدا کنید به‌طور خلاصه، MLOps همون کاری رو برای مدل‌های هوش مصنوعی انجام می‌ده که DevOps برای نرم‌افزار انجام می‌ده. توی سایتشون روی کارت ها قسمت Read more کلیک کنید: ml-ops.org @Linuxor

Linuxor ?
26 156
اگه حال کار کردن با وردپرس رو ندارید، این CMS رو یه تستی کنید با لاراول ساخته شد قابلیت نگهداری و تغییر بالایی هم داره github.com/octobercms/october @Linuxor

Linuxor ?
26 156
پایتون یه لایبری داره باهاش می‌شه ویدیو ادیت کرد! باهاش کارای جالبی می‌شه کرد مثلا می‌تونید زیرنویس به ویدیو ها بچسبونید توی
پایتون یه لایبری داره باهاش می‌شه ویدیو ادیت کرد! باهاش کارای جالبی می‌شه کرد مثلا می‌تونید زیرنویس به ویدیو ها بچسبونید توی مثال بالا یه متن رو به ویدیو اضافه کرده. با هوش مصنوعی هم می‌شه ترکیبش کرد و ازش ایده های خلاقانه درآورد مستنداتش : zulko.github.io/moviepy @Linuxor

Linuxor ?
26 156
Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته 🗓شروع دوره: 8 آذر 🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بی‌نظیر برای شما! 🔥 آموزشی که شما را به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در بازار کار به شما رقابت‌پذیری بیشتری می‌دهد. همچنین برای اپلای‌های شغلی و تحصیلی شما را برتر می‌کند و به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شگفت‌انگیز کمک می‌کند. ⏰ 140 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینی‌پروژه برای تسلط کامل! 🌟 سرفصل‌های دوره شامل: 💻 تسلط بر کدنویسی پایتون 💻 علوم داده با پایتون 💻 محاسبات علمی با پایتون 💻 یادگیری ماشین با پایتون 💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون 💻 ساخت بلاک‌چین و ارز دیجیتال با پایتون 💻 هک و امنیت با پایتون 💻 طراحی سایت با پایتون 🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون! همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥 🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟 👨‍🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر @kargah2018 👩‍🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر @apa_admin12

Linuxor ?
26 156
بنیاد لینوکس یه ائتلاف جدید به اسم ORCA راه‌اندازی کرده تا امنیت نرم‌افزارهارو با روش بخش‌بندی مقاوم بهبود بده. یعنی برنامه‌ها طوری طراحی بشن که اگه یه قسمت‌شون هک شد یا خراب شد، کل سیستم از کار نیفته. این کار کمک می‌کنه حملات سایبری که با کمک هوش مصنوعی روزبه‌روز قوی‌تر می‌شن آسیب کمتری بزنن. @Linuxor

Linuxor ?
26 156
می‌دونستین این دستگاه‌های نقاش رباتی(پلاترها) برعکس پرینترها خط‌به‌خط کار نمی‌کنن؟ شکل رو به مسیرهای برداری مثل خط، قوس یا بزیه تبدیل می‌کنن و بعد اون مسیرها می‌شن G-code. توی این مرحله الگوریتم‌هایی مثل خطی‌سازی منحنی‌ها، اینترپولیشن خطی/دایره‌ای و تنظیم شتاب (مثل S-curve) تعیین می‌کنن قلم دقیقاً از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای بره، اینطوری مثلا بخواد یه دایره بکشه پیکسل به پیکسل دایره نمی‌کشه و مثل انسان یه دایره رو با چرخوندن قلم می‌کشه. @Linuxor

Linuxor ?
26 156
فکر میکنید ما برنامه نویسا میریم واسه بلک فرایدی اسکریپت مینویسم؟ نه بابا اونقدارم بیکار نیستیم، می‌ریم چند فروشگاه تو سبد خریدمون کالای رها شده قرار میدیم، و طبق الگوریتمی که خود فروشگاه نوشته یه مدت بعد یه کد تخیفیفی خود فروشگاه واسمون پیامک میکنه که عزیزم دلمون واست تنگ شده بیا فروشگاه خرید کن. @Linuxor

Linuxor ?
26 156

Linuxor ?
26 156
به شرکتی که دامنه رو مدیریت می‌کنه مثل شرکت NIC .... می‌گن و به شرکتی که دامنه رو به کاربر نهایی می‌فروشه مثل GoDaddy .... می‌گن.
Anonymous voting

Linuxor ?
26 156
یه جمله اشتباهی بین مردم باب شده که می‌گن: بجای اینکه روی چند تا چیز تمرکز کنی و اقیانوس به عمق یک سانتی متر باشی بیا روی یه چیز خاص دیپ شو! واقعیتش، دیپ شدن هم بسیاری از مواقع کمکتون نمی‌کنه، در واقع دیپ شدن خودش یه جور چاهه خودش، انگاری افتادید توی یه چاه عمیق و هیچ دیدی به اطرافتون ندارید و حتی ممکنه باعث شکستتون هم بشه؛ توی یه چیزی عمیق بشید ولی باید بتونید از اون چاه بیرون بیاید وگرنه عمیق شدن روی یه چیزی کار سختی نیست کار سخت بعدشه که باید دید سطحی هم داشته باشید، در واقع مدل T شکل بهترین مدله، یه چاه عمیق با دید افقی گسترده که شامل مهارت های مکمله. @Linuxor