ru
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Открыть в Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Linuxor ?

Канал Linuxor ? (@linuxor) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 25 884 подписчиков, занимая 5 249 место в категории Технологии и приложения и 13 146 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 25 884 подписчиков.

Согласно последним данным от 23 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 880, а за последние 24 часа — 24, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 37.58%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 23.62% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 9 726 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 6 115 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 1.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 24 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Технологии и приложения.

25 884
Подписчики
+2424 часа
+1307 дней
+88030 день
Архив постов
Linuxor ?
25 884
اکثر اوقات nginx برای ریورس پروکسی استفاده می‌شه مثلا چند تا سرویس داخلی بالا می‌آرن و nginx رو می‌زارن جلوش که ریکوست هارو ک
اکثر اوقات nginx برای ریورس پروکسی استفاده می‌شه مثلا چند تا سرویس داخلی بالا می‌آرن و nginx رو می‌زارن جلوش که ریکوست هارو کاربرا به nginx بزنن و با توجه به قوانینی که برای nginx تعریف کردید به اون سرویس ها ریکوست ها ارسال می‌شه. اومدن برای ریورس پروکسی یه رابط کاربری ساختن که مدیریتش رو راحت تر می‌کنه داکری هم هست نصبش خیلی راحته. بعد نصب بهتون یه پنل وب می‌ده و توش می‌تونید مدیریتش کید: nginxproxymanager.com @Linuxor

Linuxor ?
25 884
یه شغل عجیبی برای هوش مصنوعی ایجاد شده! توی چند سال اخیر اکثر رشته های دیگه غیر کامپیوتری به سمت هوش مصنوعی اومدن، مثلا کسی که رشتش عمرانه می‌آد برای مقاله یا پایان نامش طراحی فلان سازه با هوش مصنوعی یا یه نفر دیگه می‌آد پیشبینی آلودگی هوای تهران رو برمی‌داره... این خودش شغل خاصی ایجاد نمی‌کنه مسئله جایی جالب می‌شه که این مسائل که پایان نامه و مقاله هستن و باید چندین ماه روشون وقت گذاشته بشه رو کامپیوتری ها توی چند ساعت پیاده می‌کنن ! و در ازاش پول خوبی هم می‌گیرن. نکته تلخ اینه هیچ تولید علمی اینجا صورت نمی‌گیره و این هایپی که توی کامپیوتر و هوش مصنوعی رخ داده باعث توهم تولید علم توی رشته های دیگه شده. @Linuxor

Linuxor ?
25 884
🎉 کمپین پاییزی «از مهارت تا درآمد» را از دست ندهید 🚀 مؤسسه آموزش عالی ارژنگ پاییز امسال فرصتی ویژه برای علاقه‌مندان و متخصص
🎉 کمپین پاییزی «از مهارت تا درآمد» را از دست ندهید 🚀 مؤسسه آموزش عالی ارژنگ پاییز امسال فرصتی ویژه برای علاقه‌مندان و متخصصان IT فراهم کرده است. در این کمپین فرصت دارید در تمامی دوره‌های IT، شبکه و برنامه نویسی با تخفیف ویژه تا ۴۰٪ ثبت‌نام کرده و آینده حرفه‌ای خود را با اطمینان بسازید 🔑 وقتی کلیدت مهارته، هیچ دری بسته نیست. 🗓 فقط تا ۵ مهر ⏰فرصت محدود است؛ همین امروز تصمیم بگیرید و آینده شغلی خود را بسازید. جزئیات بیشتر و ثبت‌نام در کمپین 📲 برای مشاوره فوری، پیام بده 👇 📞 تماس:  ۰۲۱-۴۱۸۶۷ 📱 تلگرام:  @arjangac

Linuxor ?
25 884
تشخیص چهره توی مرورگر تسنورفلو یکی از کتابخونه های خیلی معروف گوگله که علاوه بر پایتون نسخه جاوا اسکریپت و ساده شده هم داره،
تشخیص چهره توی مرورگر تسنورفلو یکی از کتابخونه های خیلی معروف گوگله که علاوه بر پایتون نسخه جاوا اسکریپت و ساده شده هم داره، حالا یه عده اومدن باهاش یه کتابخونه تشخیص چهره ساختن، مثلا می‌تونید ببینید کجای ویدیو صورت وجود داره و یا چشم و مرز صورت رو باهاش پیدا کنید، حتی می‌تونید سن و جنسیت هم باهاش تشخیص بدید و یا اینکه صورت رو با یه صورت دیگه تطبیق بدید و ببینید این شخص همون شخصه یا نه. ایده جالبیه برای مرورگر، بخش آموزش هم داره : github.com/justadudewhohacks/face-api.js @Linuxor

Linuxor ?
25 884
دیپ‌سیک تونسته مشکل حل مسائل استدلالی رو برطرف کنه! توی مقاله چند روز پیشش توضیح داده که به‌جای آموزش سنتی با مثال‌های انسانی، مدل رو مثل یک بازی ویدیویی آموزش داده: فقط وقتی پاداش می‌گرفت که جواب نهایی درست بود. همین باعث شد مدل خودش یاد بگیره استراتژی‌های بهتر پیدا کنه، جواب‌های طولانی‌تر و منطقی‌تر بنویسه و حتی وسط حل مسئله مکث کنه و دوباره بررسی کنه. نسخه‌ی اول (R1-Zero) فقط با آزمون‌وخطا آموزش دید و رفتارهای غیرمنتظره مثل خوداندیشی از خودش نشون داد. نسخه‌ی بعدی (R1) مشکلات زبانی و خوانایی رو رفع کرد و نوشتن طبیعی‌تر شد. نتیجه این شد که توی ریاضی، کدنویسی و آزمون‌های علمی حتی از انسان‌ها و مدل‌های قبلی بهتر عمل کرد. البته هنوز محدودیت‌هایی مثل زیادی فکر کردن یا قاطی کردن زبان‌ها داره، اما نشون داده که هوش مصنوعی می‌تونه بدون آموزش انسانی، فقط با پاداش گرفتن برای جواب درست، استدلال رو خودش یاد بگیره. @Linuxor

Linuxor ?
25 884
یه چیز مهندسی بهتون یاد بدم درباره نظرات یک ستاره :) اول اینکه یک ستاره نشونه آشغال بودن محصول، اپلیکیشن یا خدماتی هست که ارائه می‌دید و باید تلاش کنید(کنم) که بهترش کنید(کنم) اما اگه یه روزی تعداد یه ستاره بالایی گرفتید خوشحال باشید. به خصوص اپلیکیشنی که منتشر می‌کنید یه ستاره در کنار بد بودن اپلیکیشن شما یه پیام مهم دیگه بهتون میرسونه و اون اینه که کامیونیتی نیاز شدیدی به محصول شما داره؛ مثال بخوام براتون بزنم اگه من یه برنامه رقیب اسنپ بسازم می‌آید اگه حتی خوبم نباشه نظر منفی دریافت نمیکنم چون مردم می‌گن بابا یارو کلی زحمت کشیده و قرارم نیست معروف بشه بزار یه حمایتی ازش کنیم ستاره بدیم بیاد بالا. برعکس ستاره میدن بجای اینکه منو با اسنپ مقایسه کنن؛ حالا فرض کنید اسنپی نباشه و مجبور باشن از اپلیکیشن من استفاده کنن اون موقعس که یه ستاره میدن‌. در واقع یه ستاره و نظر منفی زیاد در کنار آشغال بودن اپلیکیشنتون یه پیام مهمی رو مخابره میکنه و اونم اینه اپلیکیشن یا خدماتت کل دامین خودش رو گرفته ولی فقط خوب نیست میتونی روش کار کنی خوبش کنی! @Linuxor

Linuxor ?
25 884
یه نفر یه جایگزین برای Elasticsearch ساخته :) ابزار Elasticsearch یه موتور جستجوی متن‌باز و توزیع‌شده مبتنی بر Lucene هستش که
یه نفر یه جایگزین برای Elasticsearch ساخته :) ابزار Elasticsearch یه موتور جستجوی متن‌باز و توزیع‌شده مبتنی بر Lucene هستش که برای جستجوی سریع و تحلیل داده‌های بزرگ طراحی شده و از جستجوی متن کامل، فیلترهای پیشرفته و پردازش بلادرنگ پشتیبانی می‌کنه. ZincSearch یه جایگزین سبک‌ برای Elasticsearch هستش که نصب و راه‌اندازی ساده‌تری داره و منابع کمتری مصرف می‌کنه. این موتور جستجوی متن کامل، متن‌باز و با پشتیبانی از APIهای Elasticsearch، امکان انتقال آسان داده‌ها و جستجو را فراهم می‌کنه. ZincSearch بدون نیاز به تعریف اسکیما، داده‌ها رو ذخیره و جستجو می‌کنه و یه رابط کاربری وب هم برای مدیریت و جستجوی داده‌ها داره. zincsearch-docs.zinc.dev @Linuxor

Linuxor ?
25 884
ابزار diff برای چک کردن تفاوت خط به خط تغییرات فایل استفاده می‌شه. اما نمی‌تونه سینتکس رو بفهمه اومدن یه ابزار ساختن که سینتک
ابزار diff برای چک کردن تفاوت خط به خط تغییرات فایل استفاده می‌شه. اما نمی‌تونه سینتکس رو بفهمه اومدن یه ابزار ساختن که سینتکس رو می‌فهمه و تغییرات رو توی سطح سینتکس بهتون نشون می‌ده! نصب : github.com/Wilfred/difftastic @Linuxor

Linuxor ?
25 884
Repost from N/a
۵۰٪ درصد تخفیف روی دوره‌های برتر کوئرا کالج آموزش علمی هک و امنیت آموزش عملی داکر جامپ یادگیری عمیق آموزش عملی شبکه‌های کامپیوتری آموزش فرانت‌اند جامپ بک‌اند با جنگو 🎁 فقط ۲۴ ساعت وقت داری که با تخفیف ۵۰ درصدی اونم به صورت قسطی ثبت‌نام کنی. 🔗 https://quera.org/r/irffc

Linuxor ?
25 884
- روز اول کارآموزی شرکت رو 5 سال جلو انداختم! + چطوری؟ - اصلا دست به کدا نزدم @Linuxor

Linuxor ?
25 884
الزاما UI به معنای UX نیست @Linuxor
الزاما UI به معنای UX نیست @Linuxor

Linuxor ?
25 884
می‌دونستین اگه گیت و SQL رو ترکیب کنید چی می‌شه؟ این کارو کردن و می‌شه dolt. یه چیزیه که باهاش می‌تونید مثل گیت ترک کنید و بفهمید مثلا کی این ریکورد رو تغییر داد! دقت کنید dolt خودش گیت و SQL رو پیاده کرده و همچیش مال خودشه در واقع گیت نیست ولی با ظاهر گیت برای دیتا. مستنداتش خیلی کوتاهه اگه گیت و SQLبلد باشید dolt هم تقریبا بلدید : docs.dolthub.com @Linuxor

Linuxor ?
25 884
این اسکریپت هم جالب بود بدون هیچ کد خاصی به سایتتون پروگرس بار اضافه می‌کنه فقط کافیه اسکریپتی که گفته رو توی تگ head سایتتون
این اسکریپت هم جالب بود بدون هیچ کد خاصی به سایتتون پروگرس بار اضافه می‌کنه فقط کافیه اسکریپتی که گفته رو توی تگ head سایتتون اضافه کنید. تازه با رنگ سایتتون هم کاستوم می‌شه دیگه چی ازش می خواین؟ یه اسکریپت سادس دیگه:) codebyzach.github.io/pace @Linuxor

Linuxor ?
25 884
Repost from N/a
🚀 تخفیف 50٪ Satify دوباره فعال شد! سرعت و پایداری واقعی برای دور زدن محدودیت‌ها—مناسب استفاده روزمره، برنامه‌نویس‌ها و DevOp
🚀 تخفیف 50٪ Satify دوباره فعال شد! سرعت و پایداری واقعی برای دور زدن محدودیت‌ها—مناسب استفاده روزمره، برنامه‌نویس‌ها و DevOps و کسب و کار اینترنتی.
ویژگی‌ها • ۱۲ سرور پایدار اروپا | ۹۹٪ آپتایم • لینک‌ساب روزانه | Tunnel نیم‌بها • قابلیت Ad-Blocker و دسترسی آسان‌تر به سرویس‌های تحریم‌شده
خیالت راحت 🧪 تست رایگان (۳۰۰MB) 💳 گارانتی بازگشت وجه تا ۷ روز در صورت نارضایتی 🎧 پشتیبانی ۲۴ ساعته هر زمانی که سوال داشتی! فرصت محدود ⏳ تا وقتی تخفیف فعاله، تهیه کن و بعداً پلن رو شارژ/تمدید کن. اطلاعات بیشتر و بازخورد کاربران: Satify_VPN@ 🛒 خرید و تست رایگان: @satifyvpn_bot

Linuxor ?
25 884
ما برنامه نویس های وب همیشه بادی کانتمون یکه. document.getElementsByTagName("body").length کلمه بادی کانت رو تازه یاد گرفتم به زودی شوخی های بهتری باهاش میکنم @Linuxor

Linuxor ?
25 884
یه استکی بود به اسم MERN که خیلی معروف بود و ترکیب خوبی بود از نودجی اس، اکسپرس و مونگو برای دیتابیس و ری اکت برای فرانت استفاده می‌کرد برای پنج سال آینده من حدس می‌زنم استک BERMM قراره بیاد بالا. (البته ممکنه اینطور پیش نره...) مونگو و ری اکت سر جاشون هستن فقط مونگو اون زمان روی هایپ بود الان فهمیدن و ترکیبش با MySql خیلی نتیجه بهتری می‌ده. همچنین Node.js با Bun عوض می‌شه Bun همه مزیت های Node.js + سرعت چند برابری داره فقط دوتا مشکل داره یکی کامیونیتی ضعیف و دومی پایداری ضعیف تر نسبت به Node.js البته Bun هم باید خودشو اثبات کنه فقط سرعت کفایت نمی‌کنه باید شرکت های بزرگ برن سمتش. @Linuxor

Linuxor ?
25 884
توی بعضی ریپو های گیت دیدید کامیت ها چقدر منظم نوشته می‌شن ؟ مثلا عکس بالا رو ببینید اول همشون نوشته fix یا feat که البته این
توی بعضی ریپو های گیت دیدید کامیت ها چقدر منظم نوشته می‌شن ؟ مثلا عکس بالا رو ببینید اول همشون نوشته fix یا feat که البته اینارو دستی نمی‌نویسن و یا اگه دستی بنویسن ممکنه توی بعضی کامیتا فراموش کنن. یه ابزار هست بهتون کمک میکنه قبل از کامیت پیام کامیت رو آماده کنید و طبق قالب خاصی براتون کامیت رو درست می‌کنه. فقط کافیه نصبش کنید و بجای git commit بزنید git cz ازتون سولای لازم رو می‌پرسه و کامیت رو براتون آماده می‌کنه نصب‌: commitizen.github.io/cz-cli @Linuxor

Linuxor ?
25 884
اجرای الگوریتم *A روی نقشه واقعی خیابون های شیکاگو و رم، ببینید چطوری کوتاه ترین مسیر رو پیدا می‌کنه برنامه هایی مثل اسنپ و تپسی مسیر شما تا مقصد رو با همچین چیزی پیدا می‌کنن. @Linuxor

Linuxor ?
25 884
Repost from N/a
امسال باید با یوز ایرانی دست‌وپنجه نرم کنین! 🐆 🥁 بعد از بُرد گردن‌آویز نقشۀ ایران در سال گذشته، حالا از بُرد منحصربه‌فرد رقابت امسال فتح پرچم سخت‌افزاری المپیک فناوری با نماد یوز ایرانی رونمایی می‌کنیم. 📣 برای حضور در رقابت‌های CTF فینال المپیک فناوری، باید از دروازۀ رقابت مقدماتی که آنلاینه گذر کنین. ⏳ فرصت ثبت‌نام رایگان تا ۴ مهر ادامه داره. ۱۳۶۲۱ دلار جایزه در انتظار بهترین‌هاست. 👇 برای جزئیات بیشتر و ثبت‌نام، همین الان به لینک زیر در سایت آکادمی راوین سر بزنین: 🔗 ravinacademy.com/tech-olympics @RavinAcademy

Linuxor ?
25 884
ری‌اکت‌کارا جمع شدن و یه گیت بوک توسعه دادن و توش از ترفند ها و تکنیک ها و نکاتی که بهشون خیلی کمک کرده نوشتن: این پتانسیل اینو داره توی بازار آزاد به اسم دوره ری اکت پیشرفته به قیمت 30 میلیون فروش بره. github.com/vasanthk/react-bits @Linuxor