| نیمه گمشده |
Открыть в Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Больше192
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-230 день
Архив постов
جملههای 'رسیدی لطفا زنگ بزن'
'میخرم برات'
'صبح زنگ میزنم بهت خواب نمونی'
'الان چیکار کنم حالت خوب شه'
'توی عکس دسته جمعی از همه خوشگل تر بودی'
'مراقب خودت باش'
یا مثلا دیدن پیام صبح بخیرش روی
موبایلت وقتی از خواب بلند میشی، بنظرم
از هزار تا دوستت دارم قشنگ تره...🥰
وقتی میگم:«چه خبر ؟» انتظار دارم بگی:« رفتم فلان جا فلان شد. با فلانی حرف زدم. فلان کارو کردم. فلانو خریدم و بعدش فلان چیزو خوردم. فلان خوشحال یا ناراحتم کرد» و مابقی.
«سلامتی» و کوفت...🤌😂
Repost from | نیمه گمشده |
شاید بتونی تو طول روز وانمود کنی
حالت خوبه و همهچی طبیعیه،
ولی شب...شب دهنت سرویسه!
Repost from | نیمه گمشده |
درد منو قوی نکرد!
فقط روح و ذوق زندگی کردن رو
ازم گرفت...🙂💔
من گفتم عیبی نداره
ولی بعدش دیگه از ته دل نخندیدم،
دیگه نتونستم اعتماد کنم،
یه قسمتی از من برای همیشه از دست رفت، ذوقم کور شد، برقِ چشمهام خاموش شد،
من گفتم عیبی نداره ولی تا دلت بخواد عیب داشت.../:
تنها مزیتی که دارید اینه که باعث میشید آدم قدر تنهاییشو بیشتر بدونه، یعنی نه تنها اون جای خالی رو پر نمیکنید بلکه یه کاری میکنید که جای خالی رو به حضورتون ترجیح بدیم، این اواخر از هیچ قطع ارتباطی ناراحت نشدم، برعکس بیشتر احساس رهایی داشتم، آدمو اسیر خودتون میکنید سر هیچ و پوچ...👌
تنها مزیتی که دارید اینه که باعث میشید آدم قدر تنهاییشو بیشتر بدونه، یعنی نه تنها اون جای خالی رو پر نمیکنید بلکه یه کاری میکنید که جای خالی رو به حضورتون ترجیح بدیم، این اواخر از هیچ قطع ارتباطی ناراحت نشدم، برعکس بیشتر احساس رهایی داشتم، آدمو اسیر خودتون میکنید سر هیچ و پوچ...👌
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
