ch
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

前往频道在 Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

显示更多
192
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-230
帖子存档
به و به و به😍😍😍 @missinghalff

💔💔💔

جمله‌های 'رسیدی لطفا زنگ بزن' 'میخرم برات' 'صبح زنگ میزنم بهت خواب نمونی' 'الان چیکار کنم حالت خوب شه' 'توی عکس دسته جمعی از همه خوشگل تر بودی' 'مراقب خودت باش‌' یا مثلا دیدن پیام صبح بخیرش روی موبایلت وقتی از خواب بلند میشی، بنظرم از هزار تا دوستت دارم قشنگ تره...🥰

وقتی میگم:«چه خبر ؟» انتظار دارم بگی:« رفتم فلان جا فلان شد. با فلانی حرف زدم. فلان کارو کردم. فلانو خریدم و بعدش فلان چیزو خوردم. فلان خوشحال یا ناراحتم کرد» و مابقی. «سلامتی» و کوفت...🤌😂

💙

اینم ریمیکس جذاب امروزت🫶🏻 @missinghalff

شاید بتونی تو طول روز وانمود کنی حالت خوبه و همه‌چی طبیعیه، ولی شب...شب دهنت سرویسه!

💙

درد منو قوی نکرد! فقط روح و ذوق زندگی کردن رو ازم گرفت...🙂💔

#ارسالی_شما @missinghalff

🆕🔥

من گفتم عیبی نداره ولی بعدش دیگه از ته دل نخندیدم، دیگه نتونستم اعتماد کنم، یه قسمتی از من برای همیشه از دست رفت، ذوقم کور شد، برقِ چشم‌هام خاموش شد، من گفتم عیبی نداره ولی تا دلت بخواد عیب داشت.../:

🆕🔥

یه روزی حالمون خوب می‌شه، اگه اون روز من نبودم تو جایِ من بخند :(

یه روزی حالمون خوب می‌شه، اگه اون روز من نبودم تو جایِ من بخند...

‏تنها مزیتی که دارید اینه که باعث میشید آدم قدر تنهاییشو بیشتر بدونه، یعنی نه تنها اون جای خالی رو پر نمیکنید بلکه یه کاری میکنید که جای خالی رو به حضورتون ترجیح بدیم، این اواخر از هیچ قطع ارتباطی ناراحت نشدم، برعکس بیشتر احساس رهایی داشتم، آدمو اسیر خودتون میکنید سر هیچ و پوچ...👌

‏تنها مزیتی که دارید اینه که باعث میشید آدم قدر تنهاییشو بیشتر بدونه، یعنی نه تنها اون جای خالی رو پر نمیکنید بلکه یه کاری میکنید که جای خالی رو به حضورتون ترجیح بدیم، این اواخر از هیچ قطع ارتباطی ناراحت نشدم، برعکس بیشتر احساس رهایی داشتم، آدمو اسیر خودتون میکنید سر هیچ و پوچ...👌

من کنار کشیدم آنجا که سکوت از توضیح شریف‌تر بود...😊

🙂🫂

#ارسالی_شما @missinghalff